Svenskutvecklade Indiana Jones blandar genrer på ett "unikt" sätt

Robot
Svenskutvecklade Indiana Jones blandar genrer på ett "unikt" sätt

Wolfenstein-teamet Machinegames spänner bågen.

#indiana-jones, #todd-howard


Medlem

*Host* det finns bara tre Indiana Jones filmer.

TRE 😐

Medlem

*Host* 5 st. För nästa år kommer en till med Harrison Ford 😁👍 även Mads Mikkelsen är med.

Medlem
Skrivet av Dragonflame:

*Host* 5 st. För nästa år kommer en till med Harrison Ford 😁👍 även Mads Mikkelsen är med.

Det enda som kommer bli intressant med den nya filmen är hur de avvecklar hans son från den tidigare filmen.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Rösta fel blanda ihop 2.. skulle rösta fördomdas temple men valde dödsskallen

Medlem

Röstade på kristalldödskallen för atombomber, utomjordingar, lianer och perfekta ryskengelska 😎

Inaktiv

Röstar man på första bara för "det ska va så" är man ju mes som inte vågar stå för vad man egentligen tycker.

Medlem

Korståget är min favorit

Döskallarna skulle ingen ha väckt...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Röstade på Indiana Jones och de fördömdas tempel. Den film jag minns bäst plus att det gjordes ett arkadspel baserat på den filmen som jag spelade en del.

Det är ju en scen man minns lite bättre än alla andra även om det finns andra man minns. (Känsliga tittare varnas)

Medlem

Trailer på den nya Indiana Jones and the Dial Of Destiny, kommer i sommar.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Det enda som kommer bli intressant med den nya filmen är hur de avvecklar hans son från den tidigare filmen.

Tyvärr dog River Phoenix, han hade varit perfekt att axla rollen som sonen.


signatur

IDKFA

Medlem

Ska bli intressant att se vad de kommer fram till. Tilläggas skall att jag har låga förväntningar då Machinegames Wolfenstein-spel inte var särskilt minnesvärda.

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Tyvärr dog River Phoenix, han hade varit perfekt att axla rollen som sonen.

Tror han menar Shia Lebouef som fortsatt lever…? River Phoenix spelade Indiana som ung

Medlem
Skrivet av Majoren:

Ska bli intressant att se vad de kommer fram till. Tilläggas skall att jag har låga förväntningar då Machinegames Wolfenstein-spel inte var särskilt minnesvärda.

Vadå, att sparka lite tredje riket röv är väl alltid minnesvärt!? 🫣


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Dag 1 Game Pass.

Skribent
Skrivet av fantomsmurfen:

Röstade på Indiana Jones och de fördömdas tempel. Den film jag minns bäst plus att det gjordes ett arkadspel baserat på den filmen som jag spelade en del.

Det är ju en scen man minns lite bättre än alla andra även om det finns andra man minns. (Känsliga tittare varnas)
https://www.youtube.com/watch?v=7A2JZxvpRsI

Temple of Doom är tydligen en prequel till första filmen, vilket jag inte fattat förrän typ nu. XD

Men make sense då Indy inte nämner något om Marion eller händelserna i första filmen.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av ohGr:

Trailer på den nya Indiana Jones and the Dial Of Destiny, kommer i sommar.
https://youtu.be/ZfVYgWYaHmE

Goddamit kunde inte hålla mig från att se den nu. Jag har inte orkat med Indy hypetåget men nu klev jag ofrivilligt på och kapade det

Medlem
Skrivet av feistin:

Tror han menar Shia Lebouef som fortsatt lever…? River Phoenix spelade Indiana som ung

Jo jag vet, ville bara säga att han hade ju varit bra som det då han redan spelat Indy ☺️


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Temple of Doom är tydligen en prequel till första filmen, vilket jag inte fattat förrän typ nu. XD

Men make sense då Indy inte nämner något om Marion eller händelserna i första filmen.

Ja, det stämmer. Den utspelar sig 1935 medan den första filmen utspelar sig 1936.

Spelet ser vi fram emot hyr som helst. Förhoppningsvis blir det lila bra som The New Order.

Medlem
Skrivet av Dragonflame:

*Host* 5 st. För nästa år kommer en till med Harrison Ford 😁👍 även Mads Mikkelsen är med.

Nej nej. Tokfel. Det finns 3 och snart kommer den fjärde. Den där andra s.k filmen ska vi inte prata om... Vi glömmer den.

Medlem
Skrivet av Majoren:

Ska bli intressant att se vad de kommer fram till. Tilläggas skall att jag har låga förväntningar då Machinegames Wolfenstein-spel inte var särskilt minnesvärda.

Tvåan har jag inte spelat men The New Order och The Old Ones tycker jag var riktigt spännande spel med gammal klassiskt FPS känsla. Och jag kommer givetvis inte ihåg allt som hände men flera av banorna kommer jag fortfarande ihåg ganska väl.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Får säga filmtrailern såg lovande ut, men det gjorde även filmen som inte finns. Så jag är försiktigt optimistisk.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Vadå, att sparka lite tredje riket röv är väl alltid minnesvärt!? 🫣

Exakt, lite härlig anti-fascism är alltid bra!

Medlem

Bara jag som tycker Crystal Skull är ändå en rätt ok film?

*Duckar för ruttna tomater


signatur

IDKFA

Skribent
Skrivet av mrFluffy:

Bara jag som tycker Crystal Skull är ändå en rätt ok film?

*Duckar för ruttna tomater

Sämst i serien, men ändå ok underhållning tycker jag.

Dock verkar den fått folk att uppskatta Temple of Doom, som var den mest hatade filmen innan som skulle räknas bort från trilogin.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Sapiens:

*Host* det finns bara tre Indiana Jones filmer.

TRE 😐

Min polare hävdade när vi var små att han sett ännu fler India Jones-filmer. Den bästa var enligt honom "Indiana Jones i skogen".


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Medlem

Sista korståget är min favorit men alla är bra (även fjärde). Har höga förväntningar på spelet och den här beskrivningen höjer dom ännu mer.

Medlem
Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Tvåan har jag inte spelat men The New Order och The Old Ones tycker jag var riktigt spännande spel med gammal klassiskt FPS känsla. Och jag kommer givetvis inte ihåg allt som hände men flera av banorna kommer jag fortfarande ihåg ganska väl.

Väldigt avslaget jmf. med Rtcw. Inte dåliga, bara mellanmjölk som fått stå framme ett tag. Lite lagom oinspirerade spel.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Sämst i serien, men ändå ok underhållning tycker jag.

Dock verkar den fått folk att uppskatta Temple of Doom, som var den mest hatade filmen innan som skulle räknas bort från trilogin.

Temple of Doom hade ju varit så bra om de inte skrivit rollen Wille Scott så jäkla dålig, konstant skrikande i hela filmen.


signatur

IDKFA

1
Skriv svar