22.00 – här ser du Playstation-showen!

Medlem

OMG!!!

MGS SNAKE EATER /_\ Remake?!?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Alan Wake 2 ser riktigt INTRESSANT ut och släpps i oktober, helvete vad nice! Jävligt hypad.

Edit:
Blir lite orolig att man inte kommer spela som Alan Wake dock, för tidigt att säga då, men skulle vara segt, enligt mig. Kanske hoppande mellan karaktärer?


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Alan Wake 2 ser fruktansvärt spännande ut!

Medlem

Vissa spel ser lovande ut men hittills är det mycket som är ointressant i mitt fall!

Medlem

Jag fattar ej, 95% är ju enbart cinematiska?

Skribent

Ultros såg intressant ut. Såg ut som min typ av spel.

Medlem
Skrivet av Shadee:

Ultros såg intressant ut. Såg ut som min typ av spel.

Känns som det är Dead Cells 2.

Medlem

DRAGONS DOGMA 2

Ser redans snyggt ut med!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Skribent
Skrivet av Håkan:

Känns som det är Dead Cells 2.

Mm, såg lite lika ut. Har faktiskt bara nyligen börjat spela Dead Cells. Vet inte varför det blivit tidigare, är rätt skoj.

Medlem

Riktigt kasst än så länge imo, alldeles för mycket indie spel och nu ska dem lägga massa tid på Vr… zzz.

Det enda som lockar är granblue och dragons dogms än så länge.

Medlem

Nya från Bungie såg ju riktigt spännande ut dock!!

Medlem

Tråkigt att Bungie verkar köra på Sci-fi grejen igen. Hade varit roligt om dom provade något nytt,

Medlem
Skrivet av DieZe:

Nya från Bungie såg ju riktigt spännande ut dock!!

Ja, Marathon tror jag det heter. Fräck teaser/trailer.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Överlag, var det verkligen ingen dundershow och nu är det avslutande spelet, vilket lär bli Spider-Man 2.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Överlag, var det verkligen ingen dundershow och nu är det avslutande spelet, vilket lär bli Spider-Man 2.

Håller med, väldigt besviken.

Medlem

Riktigt tråkigt event

Medlem

Vart är Wolverine och TLoU MP

Medlem

Är det bara jag eller ser spider man 2 riktigt styltigt ut samt helt saknar spider man ”känslan”?

Skribent
Skrivet av DieZe:

Är det bara jag eller ser spider man 2 riktigt styltigt ut samt helt saknar spider man ”känslan”?

Håller med. Såg konstigt ut på något sätt. Fast med det sagt så går det inte riktigt att avgöra innan man svingar runt freestyle och inte följer ett storyevent.

Medlem

Riktigt besviken faktiskt på showen. Var super pepp på Spider-man 2 men efter vad jag såg nu så föll hypen totalt och kommer nog inte att förboka spelet.

Medlem

Nada som tar fokus från d4.. 😅

Medlem

Kändes mer som tre-fyra State of Play (med alldeles för lite gameplay) än en maffig showcase. Knäpp tyst från Naughty Dog? Factions ska ju komma i år är det sagt. Bend? Sucker Punch? Bluepoint?

Medlem

Otroligt dåliga spel lär jag säga..


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem

Var ganska bra show tyckte jag, mycket skit jag inte bryr mig om men är taggad på Snake Eater, Alan Wake 2, Assassins Creed Mirage och Spiderman 2 såklart.

Tyckte Spider-Man 2 såg väldigt annorlunda ut, men jag är glad att dom gör mer än att bara lägga mer content i samma spel som Spider-Man, och inte bara återanvänder det gamla.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Talos Principle II gjorde hela showen för min del!


signatur

Konsolgubbe

Medlem

Hett tips. Om något är rött och blött i jungeln så är det troligen inte hallonsaft eller målarfärg. Smakprov är inte nödvändigt.

Medlem

Antiklimax. Och inget Alyx..


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Avstängd

Alan Wake såg väldigt bra ut men resten!?

En smärre chock av att se hur Spider Man såg ut. Riktigt trött grafik och texturerna när han glider på vattnet var nästintill chockerande uselt. Min hype stendog tyvärr.

Nja, bättre kan ni Sony, detta var nästan på M$ nivå.

Medlem
Skrivet av BrokenCow:

Tråkigt att Bungie verkar köra på Sci-fi grejen igen. Hade varit roligt om dom provade något nytt,

Skrivet av Hanzo:

Ja, Marathon tror jag det heter. Fräck teaser/trailer.

marathon är ju dock en lastgammal spelserie, bara ett år yngre än doom. lite kul att se att dom går tillbaka så pass långt i sin katalog.

Medlem

State of Play Extended version. Min är pepp är fortfarande opeppad.... Nåja några godbitar fanns det väl men inte var det mycket att hurra för.

123
Skriv svar