Switch 2 - någon som säljer?

Medlem
Switch 2 - någon som säljer?

Hej allierade,

Jag hoppas ni har en bra start på årets spelsommar. Själv är jag mycket sugen på ett Switch 2 (SEK/EUR) och således undrar jag om det finns någon här som antingen beställde två för att vara säker på att få en konsol, eller som köpte men ej fann den prisvärd e.d.? Jag vet att det går att hitta konsoler på Marketplace och tradera med flera, men jag är tveksam då jag, förvisso förvisso längesedan, har blivit lurad där.

Allt gott,
Cristofer

Medlem

Beställ från Nintendo Shop Irland?

signatur

🔥 Xbox Series X 🎮 | Xbox Series S 🎮 | AMD Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 XTX 🔥

🏎️ Fanatec CSL DD 8nm | CSL Elite Steering Wheel McLaren GT3 V2 | CSL Elite Steering Wheel WRC | CSL Elite Pedals V2 | ClubSport Shifter SQ V 1.5 | ClubSport Handbrake V1 ⚡

Medlem

Hej och tack.

När jag räknar blir det cirka 5500 kr för en konsol ink. frakt. Någon som har beställt härifrån? Om jag läst rätt ska konsol och mjukvara fungera i Sverige?

Mvh

Medlem
Skrivet av Sofokles-:

Hej och tack.

När jag räknar blir det cirka 5500 kr för en konsol ink. frakt. Någon som har beställt härifrån? Om jag läst rätt ska konsol och mjukvara fungera i Sverige?

Mvh

Finns en hel tråd här på FZ av oss som beställt från My Nintendo utan problem.

https://www.fz.se/forum/trad/462698

TL:DR:
Fraktfritt. Inga problem att beställa. Lådorna är samma oavsett land så språk väljs i mjukvara i själva konsolen. Välj EU ström adapter när du lägger beställning, inte UK adapter. Finns en toggle för det.

Medlem
Skrivet av Sofokles-:

Hej och tack.

Mvh

Finns en hel tråd om det här:
https://www.fz.se/forum/trad/462698-vi-som-ska-importera-swit...

Bara tuta och köra, nu när släppet lagt sig lite borde frakt gå på någon dag. Tror svenska varianten har en extra manual vad jag sett, men det är allt, resten är exakt likadant (se till att välja EU-plugg om du beställer från Irland).

1
Skriv svar