Nytt blod i Blood – Nightdive gör ny nyversion

Robot
Nytt blod i Blood – Nightdive gör ny nyversion

Nya (blod)kroppar att panga, nu också på konsol.

#blood, #blood-refreshed-supply, #nyhetstips

Medlem

satt i flera dagar och segtankade blood via DCC-överförning på mIRC när det begav sig. jävlar vad kul jag hade när jag väl fått hem det. kanske på tiden att betala för sig nu då.

Medlem

I live again!

Medlem
Medlem

Såg att man kan köpa 2019 versionen för 20 kr på GOG. Det kanske blir den för min del.

Medlem

Fint att äntligen få det på konsol också. Kör igenom Blood en eller två gånger varje år. Blir att köra igenom det på soffan för första gången nu då.

Medlem
Skrivet av rosroborb:

Såg att man kan köpa 2019 versionen för 20 kr på GOG. Det kanske blir den för min del.

Spelade igenom den för ett år sedan, mysigt och nostalgiskt! Värt 20kr tycker jag.

Medlem

Varför då? Blood Fresh Supply fungerar ju svinbra på modern hårdvara. Känns lite slöseri med tid dom kunde använda till att modernisera nått spel som inte funkar

Medlem
Skrivet av Tusske:

Varför då? Blood Fresh Supply fungerar ju svinbra på modern hårdvara. Känns lite slöseri med tid dom kunde använda till att modernisera nått spel som inte funkar

Har ju inte funnits tillgängligt på konsol tidigare.

Medlem
Skrivet av Ro-Jaws:

Har ju inte funnits tillgängligt på konsol tidigare.

Aha. Trodde det var på konsol redan. Carry on Nightdive

Medlem

Om dom kunde även släppa en modern level editor till Blood så hade det varit guld.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Underbart, detta har jag väntat på !

Så, 4e december

signatur

I Regret Nothing

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Om dom kunde även släppa en modern level editor till Blood så hade det varit guld.

Ja jäklar vad man satt och knåpade ihop banor i Blood, Duke och Shadow Warrior. En level editor hade verkligen varit guld.

Medlem
Skrivet av RetroGamer89:

Underbart, detta har jag väntat på !

Så, 4e december

Nej, 4'e debember, står i artikeln 😅

1
Skriv svar