Pc-demo av TimeShift släppt

Robot
Medlem
Pc-demo av TimeShift släppt

ojoj vilken kväll först cod4 demot som är ute nu på långsamma yahoo och nu detta

Medlem

Ja man får ta o testa detta medans man väntar in cod4. Verkar rätt häftigt av det jag sett på gametrailers.com


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

någon som har hunnit testa än? tankar om spelet?

Medlem

YES. Fan va glad jag blev när jag läste nyheten. Tankar nu och kommer provas direkt sen när installerats.

Medlem

Riktigt grym grafik, känslan var okej men inget som imponerade :S

Inaktiv

När fan kommer COD 4 demot? ska ju komma idag...

Medlem

Bra dag idag...Två nya fps på en gång


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Coolt spel.. man får tacka för demot..
Behövde inte uppdatera till de nya Beta drivisarna heller... funkade superbt..Thnx FZ


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Ett helt okej spel, men inte så att man köper det.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Ska teeeba


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

DEt var kul demo. Riktigt snyggt också men i längden blir det säkert enormt tjatigt.

Medlem

Härligt demo. Tidsstoppandet är grymt kul, spelet är snyggt och flyter jättebra på max 1280^1024 2x AA och Dof på min burk. Vapnen är lite blaha dock.

Medlem

Trodde TimeShift skulle vara ännu en futurisk fps flopp men så var det värkligen inte. Helt underbart sjukt snyggt i Dx10. _spike_ förstår inte varför du gnäller på vapnena? Otroligt kul fps lir. Äntligen säger jag bara

Medlem

Måste säga att jag hade inga höga tankar om detta när jag såg de på trailer, bilderna va lite småhäftiga men WOW. torskade helt å hållet för demon asså det är hur snyggt som helst också ligger samma som crysis i grafik imo

Medlem

Var lite kul men tyckte det såg väl plastigt ut. Flöt inte super i 1920x1200 heller... 30-40 fps i lite tyngre scener.

Är det stor skillnad på grafiken på detta spel med DX10 i vista?


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem
Skrivet av Peete:

Var lite kul men tyckte det såg väl plastigt ut. Flöt inte super i 1920x1200 heller... 30-40 fps i lite tyngre scener.

Är det stor skillnad på grafiken på detta spel med DX10 i vista?

DX10 gör en hel del skillnad både på prestandan och krafiken. Du kan inte gnälla på om det laggar i 1929x1200, köp en ny dator ist och sluta gnäll på spelet

Inaktiv

Alltså jag må vara en riktig amatör, men hur kommer man förbi sekvensen när man hoppar ner i "tunneln" med en annan..öhh rebell eller va det nu är..och den stora jävla roboten börjar skjuta sönder byggnaden? Står att jag ska använda shift f..men inte fan vet jag va jag ska göra ändå =(

Medlem

det kan faktiskt bli riktigt kul!


signatur

Lille karmen

Medlem
Skrivet av dafuu:

Alltså jag må vara en riktig amatör, men hur kommer man förbi sekvensen när man hoppar ner i "tunneln" med en annan..öhh rebell eller va det nu är..och den stora jävla roboten börjar skjuta sönder byggnaden? Står att jag ska använda shift f..men inte fan vet jag va jag ska göra ändå =(

Du ska spola tillbaka tiden, när typ halva korridoren har sprängts trycker du in Shift och C. Sen kutar du rätt mot explosionen som drar sig tillbaka och försvinner. Du kan använda samma funktion för att återuppliva dina vänner.

Grymt härligt spel måste jag säga


signatur

Hej! jag är ny här.

Inaktiv

Coolt spel ja. Lite linjärt känns det med de osynliga väggarna. Fin grafik som man kan njuta av iom bra kodning. Nån som vet vilken motor det är? Ser ut lite som unreal motorn.

Medlem

Det känns inte alls som unreal-motorn tycker jag. Grafikmässigt tycker jag inte det var någon superhit, men är nog lite för old-school för att uppskatta alla dessa nymodigheter med post-processing och shaders o dx10 osv
Spelmekaniken tycker jag inte heller var så fascinerande. Precis som mina fördomar om hur jag trodde spelet skulle vara (vilket såklart inte ALLS påverkade mitt intryck hehe).

Inaktiv

Imponerad, det var snyggt, skoj och trevliga miljöer ovanpå det. Sen gillade jag regnet och det mysiga lilla talet i bakgrunden. Ett kanonspel som skulle fått massor av uppmärksamhet om det inte hade behövt tävla med spel som COD4, GOW, UT3 etc etc.


signatur

The world is not enough - the PC is!

Medlem

Underbart lir. Stoppa tiden och rycka vapnen ur händerna på fienderna är en höjdare. Skönt med ett fps med ordentligt med splatter!

Inaktiv

Grymma förmågor, dock inte så mycket känsla i liret

Förstår inte att det finns Vista folk. Vista är ju fortfarande fullr av buggar


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Förstår inte att det finns Vista folk. Vista är ju fortfarande fullr av buggar

Visst vista är buggit men fortfarande dugligt för användning. Var mycket mycket värre för 1-2 månader sedan. Fixa vista up-to-date så funkar det faktis rikigt bra.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Förstår inte att det finns Vista folk. Vista är ju fortfarande fullr av buggar

Har kört Vista i fyra månaders ti... Har inte haft några problem med spel... Även gamla spel som jag fortfarande spelar, fungerar utan problem, BF2, BF2142 m.m...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Förstår inte att det finns Vista folk. Vista är ju fortfarande fullr av buggar

Förstår inte att folk fortfarande orkar klaga på Vista.

1
Skriv svar