Windows Live diskuterat

Robot
Medlem
Windows Live diskuterat

Visst är det nice om man har live redan på 360.n men det är ju inte direkt så att man köper live till sin dator hahah hur tänker de? Ska man få tanka exklusiva demos då eller? I så fall så kommer de finnas ute på torrent rätt snabbt ändå så jag ser liksom inte vitsen med att ha live på en dator.

Medlem

Fast som de säger, det är ett alternativ, inget måste.

Inaktiv

J.J. Richards var hal som en ål, och började snacka goja så fort han fick tillfälle istället för att svara på raka frågor, känns inte direkt förtroendeingivande.

Medlem
Skrivet av Pettor:

Fast som de säger, det är ett alternativ, inget måste.

Och? Det gäller väl varenda produkt i en marknadsekonomi? Frågan var väl varför någon skulle vilja köpa skiten, och det är knappast ett svar.

Dödfött projekt om ni frågar mig. Bara det faktum att man måste betala månadskostnad för att lira Xbox 360 är en av de anledningar till att jag inte köpt ett..

Inaktiv

kan kan kan ju bli så att vissa spel till PC endast kan köras via Live i framtiden, vem vet...och då har vi ju fortfarande ett val, att spela online eller inte alls..
särskilt när Vista nu lanseras som en spelplattform med Games for windows osv

men verkar iaf inte finnas några planer på det nu, hoppas verkligen att det förblir så, blir dyrt för mmorpg fansen isåfall

Medlem
Skrivet av notwist:
Skrivet av Pettor:

Fast som de säger, det är ett alternativ, inget måste.

Och? Det gäller väl varenda produkt i en marknadsekonomi? Frågan var väl varför någon skulle vilja köpa skiten, och det är knappast ett svar.

Dödfött projekt om ni frågar mig. Bara det faktum att man måste betala månadskostnad för att lira Xbox 360 är en av de anledningar till att jag inte köpt ett..

Guld är mest till för dom som redan har ett guldkonto och som redan har kontakter på Xbox Live att köra mot.
Silver är för dig som saknar kontakter på Xbox Live och som aldrig kommer skaffa en 360.

Guld kostar pengar
Silver är gratis

Med guld så kan du köra mot Xbox-spelare (med andra ord dina kontakter)
Med silver så kan du bara köra mot PC-spelare

Har man inget gemensamt med Xbox så är man nog mest bara korkad om man skaffar guld för att möta dom.

Medlem
Citat:

Har man inget gemensamt med Xbox så är man nog mest bara korkad om man skaffar guld för att möta dom.

...såvida man inte vill börja basha konsollspelare i FPS dvs


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

1
Skriv svar