The Walking Dead: Survival Instinct – bakom kulisserna

Robot
The Walking Dead: Survival Instinct – bakom kulisserna

Låt de tossiga bröderna tala ut om sin inblandning i det kommande actionliret från Activision.

#the-walking-dead-survival-instinct


Medlem
The Walking Dead: Survival Instinct – bakom kulisserna

Utdaterad grafik redan under utvecklingsfasen, gammalmodig gameplay..jepp nog är det ett Activision spel minsann.

Men självklart valde dom bröderna Dixon >.< Jag är ett stort fan till Michael Rooker och Reebus tycker jag är jäkligt badass han med...självklart kommer jag spela det här bara för det...damnit!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Blir åksjuk av den konstiga FoV'n och enorma händerna och vapnen @_@

Medlem

Trots att jag vet att de får betalt och publictet, så tycker jag alltid så himla "synd" om skådespelarna i såna här situationer - när de själva tvingas försöka sälja in ett spel de inte vet det första om.

De måste liksom med lite flackande blick försöka ha så många komplimanger som möjligt instoppade i sin genomgång av vad spelet ska innehålla, trots att de uppenbarligen och veterligen på sin höjd bara lovats en massa luft av scumbagsen till utvecklare.

Och detta för att det är deras likeness som används i spelen? Kom igen nu... Poor bastards, they knoweth not what they do.

Jag menar, ingen av de här killarna - bra skådespelare som de är - kan gissningsvis hitta kontrollpanelen i Windows.

Medlem

Är Activision Value tillbaka?


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av KatOne:

Trots att jag vet att de får betalt och publictet, så tycker jag alltid så himla "synd" om skådespelarna i såna här situationer - när de själva tvingas försöka sälja in ett spel de inte vet det första om.

De måste liksom med lite flackande blick försöka ha så många komplimanger som möjligt instoppade i sin genomgång av vad spelet ska innehålla, trots att de uppenbarligen och veterligen på sin höjd bara lovats en massa luft av scumbagsen till utvecklare.

Och detta för att det är deras likeness som används i spelen? Kom igen nu... Poor bastards, they knoweth not what they do.

Jag menar, ingen av de här killarna - bra skådespelare som de är - kan gissningsvis hitta kontrollpanelen i Windows.

What if I told you... that Norman Reedus was painter, photographer, sculptor, and video artist.


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

"Merle" verkar lika dryg i verkligheten som i serien...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jag älskar tv-serien och tellgates spel men det här gör mig tveksam. Kanske storyn räddar det sjunkande skeppet?

Medlem
Skrivet av MMO4Life:

Jag älskar tv-serien och tellgates spel men det här gör mig tveksam. Kanske storyn räddar det sjunkande skeppet?

telltale.

Tycker lite synd om Norman i videon. Han ser ganska obekväm ut.

Medlem

Detta spel verkar så HEMSKT dåligt att det inte finns ord! Men som den stora TWD fanatikern jag är så kommer jag antagligen köpa skiten:/ likt småbarn som köper CoD varje år.

Medlem

Ser extremt dåligt, kommer väl testa det i alla fall.

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av MMO4Life:

Jag älskar tv-serien och tellgates spel men det här gör mig tveksam. Kanske storyn räddar det sjunkande skeppet?

telltale.

Tycker lite synd om Norman i videon. Han ser ganska obekväm ut.

Lyckades iaf få dom fyra första bokstäverna rätt

Medlem
Skrivet av Derpcore:

Ser extremt dåligt, kommer väl testa det i alla fall.

Eller mja, kanske inte extremt dåligt.. men jag vet verkligen inte vad jag ska tycka.. Jag älskar Tv-serien och serietidningen

Medlem

Sjukt DÅLIGT spel, det är ren zombiestatus, heldött, värdelös grafik, ser ut som något från amigan på tidigt 90tal.

Skottpengar på sådan här SKIT!

Vad gör man när spelen sviker?

Här är ett bra exempel på det!

Köp på egen risk!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem
Skrivet av Deep Throat:

Sjukt DÅLIGT spel, det är ren zombiestatus, heldött, värdelös grafik, ser ut som något från amigan på tidigt 90tal.

Skottpengar på sådan här SKIT!

Vad gör man när spelen sviker?

Här är ett bra exempel på det!

Köp på egen risk!

Har du spelat det?

Medlem

Tyckte det såg rätt okej ut. Om prislappen inte blir för stort så kan det ju funka.

Medlem

Kommer nog att testa det iallafall

Medlem

Ursäkta men jag börjar undra nu, här skriver ni "I The Walking Dead: Survival Instinct tar du dig an rollen som någon av bröderna Dixon", tror att jag har sett det i flera artiklar här för den delen.

Iaf, på wikipedia så står det istället "The player assumes the role of Daryl Dixon, who can either fight the walkers or stealthily sneak past them"

Så, vilka har fel, ni eller wikipedia? xD

1
Skriv svar