Might & Magic X: Legacy

Robot
Might & Magic X: Legacy

Tio år är lång tid i spelbranschen men precis som många andra har Ubisoft börjat snegla bakåt efter spelidéer. Många är överlyckliga över spelhusens nya backspegelsfascination - kanske särskilt Might & Magic-fansen som fått vänta tio år på en regelrätt uppföljare.

#ubisoft, #flashback, #far-cry-3-blood-dragon, #might-magic-x-legacy, #new-world-computing, #dark-messiah-of-might-magic, #arkane-studios, #dishonored, #legend-of-grimrock


Medlem
Might & Magic X: Legacy

Haft många roliga stunder med Might and Magic 6-8 så ser fram emot detta.

Kommer ihåg i 8 spelet så kunde man bli riktigt OP om man hade bara drakar i sitt gäng! Det var kul.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Hmm såg fram emot det men nu börjar jag bli skeptisk...

Medlem

Gillade de gamla M & M bättre, 2an och 3an var fantastiska.

Medlem

Det där var ju mer intervju än förhandstitt. Mindre än ett stycke ägnades åt att beskriva upplevelsen. En förhandstitt bör visa journalistens uppfattning av en tidig version av spelet, inte vara fylld av reklamtugg från en talesperson. Gör gärna intervjuer, men kalla dem för det då.

Jag är inte alltför bitter, det var helt okej läsning. Jag hade bara hoppats på att få höra någons uppfattning av spelet. Det här var ju bara samma tomma snack som kaskadspys ut inför alla spelsläpp.

Medlem

Att utristning kan gå sönder och att sina hjältar kan svälta låter lockande, kanske kan bli ett köp trots allt


signatur

Game long and prosper

Medlem

"och om man verkligen vill utmana sig själv kommer det att finnas lägen där vapen och rustning kan gå sönder och där man måste utfordra sina karaktärer för att de inte ska dö av hunger."

Om? Det borde väl vara standard...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Vem ska man ligga med för att få ett ex av detta direkt?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Ett legends of grimrock ute i naturen ser det ut som


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem
Skrivet av Networc:

Ett legends of grimrock ute i naturen ser det ut som

Läste om det kommer ett nytt grimrock och det kommer vara utomhus ;D! FRISKLUFT HAHAHA :D!

1
Skriv svar