Kylig trailer för Anno 2205 visar arktiskt krigande

Robot
Kylig trailer för Anno 2205 visar arktiskt krigande
Medlem
Kylig trailer för Anno 2205 visar arktiskt krigande

intressant att dom gått lite mer åt fansens håll! måste testas


signatur

//monster

Medlem

Riktgt bra gjort utav dom att dela upp strid och bygg på det där viset.

ELF
Medlem

Ser mycket intressant ut.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Ser så äckligt mycket fram emot Anno 2205. November! Kom nu!

Blir att dela upp spelsessionerna mellan Fallout 4 och detta.

Medlem

Så oerhört synd att man slopade multiplayer. :/

Medlem
Skrivet av Adex:

Så oerhört synd att man slopade multiplayer. :/

Wait what? Detta har jag missat. o.O Är inte Multiplayer kvar längre?

Edit: https://www.youtube.com/watch?v=PzB6NOhxCvw&feature=youtu.be&...
okej, hittade källa... Hm. Hoppas det läggs till eventuellt. :\ Såg fram emot att spela med vänner också. Jag kommer ändå njuta av det men...hoppas!

Funderade starkt på att förhandsboka trots att det är Ubisoft men €49,99 (eller 59,99?) för ett single-player only spel? Nah...jag väntar till release. Jag kommer inte bli missnöjd men SÅ desperat är jag inte.

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Adex:

Så oerhört synd att man slopade multiplayer. :/

Wait what? Detta har jag missat. o.O Är inte Multiplayer kvar längre?

Edit: https://www.youtube.com/watch?v=PzB6NOhxCvw&feature=youtu...
okej, hittade källa... Hm. Hoppas det läggs till eventuellt. :\ Såg fram emot att spela med vänner också. Jag kommer ändå njuta av det men...hoppas!

Funderade starkt på att förhandsboka trots att det är Ubisoft men €49,99 (eller 59,99?) för ett single-player only spel? Nah...jag väntar till release. Jag kommer inte bli missnöjd men SÅ desperat är jag inte.

Vet inte vad de håller på med egentligen. De lämnade också bort multiplayer från Anno 1404 av någon anledning, bara för att lägga till det i expansionen. Minns fortfarande hur enormt besviken jag var när jag insåg vad jag hade köpt.

Tycker de har väldigt dåliga argument för varför det inte funkar med multiplayer. Tror man underskattar glädjen i att bara bygga tillsammans i samma värld.

Medlem

nice. älskar anno spelen


signatur

//Peace out

Medlem
Skrivet av Adex:
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Adex:

Så oerhört synd att man slopade multiplayer. :/

Wait what? Detta har jag missat. o.O Är inte Multiplayer kvar längre?

Edit: https://www.youtube.com/watch?v=PzB6NOhxCvw&feature=youtu...
okej, hittade källa... Hm. Hoppas det läggs till eventuellt. :\ Såg fram emot att spela med vänner också. Jag kommer ändå njuta av det men...hoppas!

Funderade starkt på att förhandsboka trots att det är Ubisoft men €49,99 (eller 59,99?) för ett single-player only spel? Nah...jag väntar till release. Jag kommer inte bli missnöjd men SÅ desperat är jag inte.

Vet inte vad de håller på med egentligen. De lämnade också bort multiplayer från Anno 1404 av någon anledning, bara för att lägga till det i expansionen. Minns fortfarande hur enormt besviken jag var när jag insåg vad jag hade köpt.

Tycker de har väldigt dåliga argument för varför det inte funkar med multiplayer. Tror man underskattar glädjen i att bara bygga tillsammans i samma värld.

Gissar väl på utvecklingskostnader och press från Ubisoft...

Medlem

aaaaand Uplay, no buy.

Medlem

jisses... varför ens skriva då?...


signatur

//Peace out

Medlem
Skrivet av Adex:

Så oerhört synd att man slopade multiplayer. :/

Jepp

Jag har endast spelat alla Anno spel i Multiplayer. Inte en timma singleplayer spelat...

Medlem

Uh, inget MP?!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar