Calle slutar på FZ i höst

Tack för allt Calle! Fan vad man kommer sakna dig😭😭😞😓 Lycka till i framtiden. / putte85

Ambassadör
League of Legends

Wow... Tack för allt och lycka till med äventyren framöver.

Medlem

Stort lycka till på ditt nya äventyr! Tack för all magi du har skapat, tillsammans med resten av gänget, det har varit som en mjuk varm filt och ett glas oboy genom många härliga stunder under så många år. Otroligt! Saknaden blir stor men var sak har sin tid.

Medlem

Tråkigt för oss men kul för dig Calle. Förändring kommer ju alltid förr eller senare, all lycka på nya jobbet!

Medlem
Skrivet av anon_326145:

Jag har alltid gillat dig Calle! Det var du som fick mig att känna mig välkommen till FZ, till den bästa svenska spelsajten enligt mig.

Det är ändå kul att du hänger kvar och lycka till med dina nya utmaningar.

Den bästa Svenska spelsajten utan tvekan!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Lycka till! Kommer sakna dig på era streams


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Stort tack för allt Calle!
All lycka till dig i framtiden.

Medlem

Ja det va ju tråkigt att höra
Tack för allt Calle!
Hoppas andra sidan av spelbranschen är lika grön som den här sidan

Jag tar med mig en massa roliga minnen men ett som för alltid fastnat är ”Helvete! Barnen!”
Puss o kram!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av autograph:

Jo, men jag saknar dig redan... eftersom vi vet redan nu, menade jag. 😢

*Balookram*


signatur
Medlem

Kul för dig och synd för FZ, du verkar vara en sympatisk människa som säkert axlar din nya roll med bravur

Medlem

Tack för allt och lycka till framöver! 😃

Medlem

Tack för allt roligt genom åren, lycka till med det nya!

Medlem

Tråkigt att du ska sluta, men lycka till med ditt nya jobb!


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Trots att jag är lurker upplever jag ändå någon form av koppling till Calle, han är ju synonym med FZ.

Mycket trist nyhet att Calle "tryggheten på FZ" Johansson-Sundelius (Inget ont om er andra fantastiska redaktörer, men Calles farfar-faktor är extremt stark) gör sorti.

Stort lycka till med allt!!

Medlem

F
Lycka till! Glöm inte var du hör hemma!
Du måste dyka upp på FZ Fredag ett par gånger om året iallafall, din själ tillhör oss.

Riktigt tråkigt, högg till i hjärtat. Hoppas du förstår vad du betytt för oss alla här på FZ

Som många sagt personifierar du FZ och FragZone Fredag

Lycka till


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Nej, blir spelbranschen

Kul! Kollegan alltså. Då ses vi på aw i branchen i stället då. Antar att det blir ett "mediajobb/marketing/casting/relations", eftersom du troligen inte går in som någon sorts junior-QA på Dice eller som typ game director...

Om et par år när du blivit bitter, det är då de bästa samtalen förs.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Tråkigt men förståeligt.
Du kommer bli saknad Calle!
Tack för allt genom åren och lycka till framöver!

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Lycka till och kör hårt Calle! Jag är oerhört avis på dina framtida kollegor.

Och obeskrivligt många tack för att du trodde på en liten pojkspoling från norr, även när jag sänkte hemsidor och kapade dörrhandtag.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Lycka till med din nya tjänst


signatur

Spela så mycket du orkar, och helst lite till.

Medlem

Tråkigt att höra, du är verkligen synonym med FZ för mig. Hoppas det blir ett gött jobb som utvecklare eller inom publishing där du får sprida dina vingar! Vi kanske träffas på någon branchfest i framtiden, då får jag bjuda på en bira som tack för att ha bringat härliga texter till en gamer i två sekel!

Stora lyckönskningar till vem som nu blir ny chef, stora skor att fylla!


signatur

Johan Pilestedt

Medlem

En skandal. Lev väl.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Margy:

De största nyheterna i spelvärlden kommer tydligen efter E3 i år.

Borde jag hållit en presskonfa?

Skrivet av majke90:

Shit va tråkigt! Med det sagt, Förändring är bra.. nya möjligheter etc. FragZone to new heights?

Lycka till Calle i fortsättningen! Kommer vi möjligtvis se mer av dig i efter fem på tv4????

Ja, alltså, FZ ska ju finnas i 25 år till. Får se om det blir fler tv-gig

Skrivet av tofu61:

tråkigt och lycka till

Tackar!

Skrivet av Dergo218:

Lycka till i framtiden!

Det blir nog bra det här

Skrivet av Ruffles:

Årets tråkigaste besked med bred marginal. Men jag vill önska dig lycka till med vad du än ger dig in i. Det är inget konstigt att vilja prova något nytt. Ser fram emot att se dig i forumet!

Då måste det ändå varit ett ganska habilt år än så länge

Skrivet av Jaxalot:

Tack för alla dessa åren! Önskar allt gott och lycka till!

Det är jag som ska säga tack.

Skrivet av Legalinn:

Shit vad tråkigt att höra. men önskar dig all lycka till i framtiden Calle!

Låter spännande att ge sig in i spelbranchen, efter att ha varit skribent i så många år.
Hoppas vi får se mer av ditt skägg i framtiden

Mitt skägg blir ni inte av med, kommer säkerligen dyka upp här och där.

Skrivet av hönsgården:

Lycka till!

Tackar!

Skrivet av I am Grööt:

Tråkigt för oss! Det blir svårt att "fylla" din kostym här på FZ. Stort lycka till och tack för de här åren! (Du får ångra dig, september är en bit bort ändå!)

Jag tror att FZ behöver lite färskt blod - kolla bara vilken energi det blev när Gurkan kom in.

Skrivet av PeTTs0n:

Ta hand om sig, dina nyheter och inlägg kommer bli saknade! Hoppas du stannar kvar bland oss vanliga dödliga forumiter ett bra tag in i framtiden. Nå, ett stort lycka till framöver, och tack för allt det jobb du lagt ner här!

Jag har inga planer på att försvinna

Skrivet av JRico:

Lycka till Calle!
Med det sagt det kommer inte att vara sig likt här

Förändring är bra! FZ hade aldrig överlevt om vi stått still.

Skrivet av WildThing:

Attans då! Tråkigt, men allt gott kan inte vara vara för evigt Stort tack för allt gött snack under åren, för att jag fick komma och jobba med er och för att ni fick mig att känna mig välkommen där. Hör av dig om du hamnar på DreamHack igen, så kan vi ta en öl eller så!

Och tack än en gång för surdegen, den lever kvar

The surdeg is strong in this one! Kommer garanterat åka fler gånger på Dreamhack, kidsen kräver det.

Skrivet av bluebird:

Högg på riktigt till lite i magen lite när jag såg rubriken. Separationsångesten är redan total.
Men lycka till med allt*, Calle.

* såvida du inte ska börja på Gamereactor.

Haha! Den plot twisten!

Skrivet av AplAy:

Mycket Varmt Lycka till med bärplockningen och de kommande tomte-gigsen!

Du har väl ätit dina grönsaker?

Skrivet av ztomten:

https://i.postimg.cc/6QwdZJkn/fz.jpg

Enda jag såg under videon var den tunna stammen som stack upp ur Calles huvud som ett horn.
Går och blir en enhörning i skogen, det är ett nytt jobb om något.

Damn nature, stealing my show.

Skrivet av Frasstheass:

Lycka till och tack för allt.

Tack!

Skrivet av A1200G:

Tråkigt, mycket spelkunskap där och en unik personlighet som blir svår att ersätta!

Plot twist, du går över till the dark side och börjar jobba på Electronic Arts...🙂

For the payers! Det är väl mottot?

Skrivet av Map-pen:

Lycka till på dina nya äventyr!

Tackar!

Skrivet av majsalle:

Tack för allt gott jobb här på FZ och lycka till framöver!

Det kommer bli spännande!

Skrivet av Hanzo:

https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/000/991/329/1e7...

Tack.

Du har hållt ordning på torpet!

Hoppas på god fortsättning!

Kanske kan bli forumsheriff istället.

Skrivet av PsykoFnask1985:

Tack för allt Calle! Fan vad man kommer sakna dig😭😭😞😓 Lycka till i framtiden. / putte85

Jag tänkte först skriva att jag kommer sakna er, men har inga planer på att försvinna från forumet.

Skrivet av dali:

Wow... Tack för allt och lycka till med äventyren framöver.

Tackar!

Skrivet av bauer:

Stort lycka till på ditt nya äventyr! Tack för all magi du har skapat, tillsammans med resten av gänget, det har varit som en mjuk varm filt och ett glas oboy genom många härliga stunder under så många år. Otroligt! Saknaden blir stor men var sak har sin tid.

Det är den bästa komplimangen!

Skrivet av slander:

Tråkigt för oss men kul för dig Calle. Förändring kommer ju alltid förr eller senare, all lycka på nya jobbet!

Det kommer bli bal!


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av SunShine:

Den bästa Svenska spelsajten utan tvekan!

You know it!

Skrivet av Xeran:

Lycka till! Kommer sakna dig på era streams

Streams är nog något vi kommer satsa på oavsett, så stay tuned.

Skrivet av insilence:

Stort tack för allt Calle!
All lycka till dig i framtiden.

Tack för allt!

Skrivet av Lookis:

Ja det va ju tråkigt att höra
Tack för allt Calle!
Hoppas andra sidan av spelbranschen är lika grön som den här sidan

Jag tar med mig en massa roliga minnen men ett som för alltid fastnat är ”Helvete! Barnen!”
Puss o kram!

Det får vi se, ska bli väldigt spännande. Och folk tror fortfarande att det var äkta glömska

Skrivet av Gesturr:

Kul för dig och synd för FZ, du verkar vara en sympatisk människa som säkert axlar din nya roll med bravur

Tack som fan!

Skrivet av Diddy:

Tack för allt och lycka till framöver! 😃

Tackar!

Skrivet av Tiggaren:

Tack för allt roligt genom åren, lycka till med det nya!

Rip and tear!

Skrivet av rmpyro:

Tråkigt att du ska sluta, men lycka till med ditt nya jobb!

Tack!

Skrivet av Sarkofag:

Trots att jag är lurker upplever jag ändå någon form av koppling till Calle, han är ju synonym med FZ.

Mycket trist nyhet att Calle "tryggheten på FZ" Johansson-Sundelius (Inget ont om er andra fantastiska redaktörer, men Calles farfar-faktor är extremt stark) gör sorti.

Stort lycka till med allt!!

Farfar-faktor. DÄR kom 40-årskrisen

Skrivet av Snoop0:

F
Lycka till! Glöm inte var du hör hemma!
Du måste dyka upp på FZ Fredag ett par gånger om året iallafall, din själ tillhör oss.

Hehe, om de vill ha mig så kan jag säkert gästa.

Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Riktigt tråkigt, högg till i hjärtat. Hoppas du förstår vad du betytt för oss alla här på FZ

Som många sagt personifierar du FZ och FragZone Fredag

Lycka till

Jag är faktiskt otroligt rörd av alla fina kommentarer. Det ska ni veta.

Skrivet av Hipshot:

Kul! Kollegan alltså. Då ses vi på aw i branchen i stället då. Antar att det blir ett "mediajobb/marketing/casting/relations", eftersom du troligen inte går in som någon sorts junior-QA på Dice eller som typ game director...

Om et par år när du blivit bitter, det är då de bästa samtalen förs.

Jag gillar ju folk, så du är inte helt fel ute.

Skrivet av Sapiens:

Tråkigt men förståeligt.
Du kommer bli saknad Calle!
Tack för allt genom åren och lycka till framöver!

Det är jag som ska tacka!

Skrivet av Gustav Höglund:

Lycka till och kör hårt Calle! Jag är oerhört avis på dina framtida kollegor.

Och obeskrivligt många tack för att du trodde på en liten pojkspoling från norr, även när jag sänkte hemsidor och kapade dörrhandtag.

Haha, hade glömt det där med dörrhandtaget. Gurra Gurkan Gurrasson, du gjorde varje dag på redaktionen till ett litet äventyr.

Skrivet av Thommie85:

Lycka till med din nya tjänst

Tackar!

Skrivet av Pilestedt:

Tråkigt att höra, du är verkligen synonym med FZ för mig. Hoppas det blir ett gött jobb som utvecklare eller inom publishing där du får sprida dina vingar! Vi kanske träffas på någon branchfest i framtiden, då får jag bjuda på en bira som tack för att ha bringat härliga texter till en gamer i två sekel!

Stora lyckönskningar till vem som nu blir ny chef, stora skor att fylla!

Tack som fan. Och jag gillar öl, så garanterat!

Skrivet av Bålbrand:

En skandal. Lev väl.

Kommer leva väl. Kanske ställa till med skandal.


signatur
International
Man of Mystery

Min första reaktion var ju såklart att det var tråkigt, men så inser man ju att det var (förhoppningsvis) roligt, för dig alltså. Du och Jocke är ju själva sinnebilden av en gaming-dynamic duo så nu ska det bli spännande att se vad fz.se kommer kunna svetsa ihop istället.

Men framförallt är det ju spännande att få höra om vad du ska göra härnäst.

All lycka och framgång, hipp hipp!


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Backloggens befriare

Keep on keeping on


signatur

Ad hoc addendum

Skribent

Grattis! Lycka till i framtiden Calle!

Bra chefat under de senaste 12 åren. Förväntar mig ett par gästspel (t.ex. en spider-manklättring när nästa Spider-manspel kommer ut) samt ett par krönikor per år! Alternativt att vi får se dig på andra sidan mikrofonen under nästa E3

Asläskigt att publicera första gången när jag skrev min guide till att följa en CS:GO-sändning för något år sedan. Hade den färdig många dagar innan jag slutligen skickade ut den i forumet. Blev väldigt förvånad när den hamnade på första sidan, antar det var du som petade ut den där för du hade bland de första kommentarerna. Tack för det förtroendet som blev början på att utveckla skrivarintresset och återbyggnaden av ett sargat självförtroende.

Medlem

följt genom åren, skaffade ett konto sent. kommer att sakna dig Carl 😞. lättsam och skämtsam. men lycka till med ditt nya arbete 😀

Medlem

Så sjuuukt tråkigt för oss! Men kul och grattis till dig Calle!
Är det hemligthetsmakeri ett tag till om vad du kommer att pyssla med istället? 😎

Medlem

Gessles nya manager?


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Skriv svar