Doom II fortfarande på väg till Xbox Live

Robot
Medlem
Doom II fortfarande på väg till Xbox Live

Fan vad trevligt! Ett av mina favoritspel.

Medlem

Här finns det en gameplay film från spelet:
http://www.youtube.com/watch?v=hj8fm1VRajs


signatur

<3

Medlem

Ge oss Doom 2 till iPhone istället!


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Give me, give me, give me!


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Kört både Doom 2, Quake, C&C och en massa 8-bitars TV-spels emulatorer på min PSP. Grymt bra när man ute och reser.

Medlem

yesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyes

Nej tack för egen del, ser sunkigt ut... Let it rest in peace...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Doom 2 :heart:


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Nej tack för egen del, ser sunkigt ut... Let it rest in peace...

Sunkigt? Nej, det ser vackert ut. Frågan är bara hur man skriver in iddqd och idkfa på en xbox?

Skrivet av Fairfax:

Sunkigt? Nej, det ser vackert ut. Frågan är bara hur man skriver in iddqd och idkfa på en xbox?

Med le virtual console of course!


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Inaktiv

Jag blev lite illamående när jag såg Bethesda nämnas i nyheten, men så länge de håller labbarna i styr så ska det nog bli fint.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Bara att tanka zDoom. Fungerar till alla windows, man kan till och med lira med mus. zDoom är helt enkelt en ny grafikmotor med doom texturer. 1200p doom ftw

Medlem

Xbox Live stöd? <.<
Kul att de släpper sådana här spel på dessa konsoler


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

1
Skriv svar