Nu tar vi spelhelg!
Vansinnig speltorka för mig. Över en månad nu så i förrgår bestämde jag mig att en gång för alla klara ut gta 5, bara för att. Fjärde gången gillt under loppet av 12 år...Men nä. Två dar in, just börjat som Trevor o levererat lite med flyg och känner mig klar. Igen. Kom lite längre förra gången men jag får acceptera att det inte tilltalar helt enkelt.
Så, sjukt sugen på att lira men har ett märkligt ointresse i allt som finns där ute. Allt känns gjort liksom. 🫤 Jaja. Det vänder plötsligt. Brukar bli så så småningom. ROG Ally X känns som det skulle ge en boost faktiskt. Ny hårdvara brukar ha den effekten. Den verkar sjukt grym!
Pipistrello and the Cursed Yoyo.
Fantastiskt spel! "Top down" äventyr med riktigt roliga pussel. Finns demo på alla (?) plattformar.
Råkade se det av en slump. Tankade demon och köpte spelet efter en kvart.
Varvar med lite (förmodligen mycket) death stranding 2 som också det är ett fantastiskt spel.
Blir det nå mer FragZone-fredag framöver?
Nästa vecka, enligt ”blir det FragZone Fredag” tråden
Denna helg blir det nog Baldur's Gate III crossplay med två vänner, Balatro som vanligt, mer Daemon X Machina på Switch, Smash med det vanliga gänget och förmodligen att spela igenom demot av Trails in the Sky 1st Chapter(den kommande remaken av det första spelet i serien) plus möjligen att göra progress i Ninja Gaiden: Ragebound eller Raidou Remastered.
Nästa vecka, enligt ”blir det FragZone Fredag” tråden
Tack min vän! Trevligt helg 🙏
❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!