Se 30 minuter 007 First Light-gameplay
Jag gillade verkligen det jag såg. Stealthen i början var fyndig, animationerna vid striderna fina. Jag älskar Hitman så det här passar mig bra. Förstår inte alls negativiteten.
Minuset för mig är först att biljakten var på tok för lång och sen att eldstriden innehöll alldeles för många fiender. Men det är smaksaker.
Gillade faktiskt det mesta av det som visades. Lite Hitman mixad med klassisk over-the-top action och allt vad det innebär.
Blir lite skeptisk till biljakten, kändes väldigt lång och körningen kändes lite stel. Sen hoppas jag att det bara är en svårighetsgrads inställning att NPC's har stelopererad nacke och inte kan se att en person klättrar på väggar våningen ovanför.
Får hoppas det inte blir för linjärt, IOI är ju mästare på öppna kartor med mycket innehåll likt Hitman WoA. Finns det endast ett sätt att lösa uppdragen på blir det låg omspelbarhet. Både optimistisk och skeptisk, får fortsätta hålla ögonen på detta.
Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21
Nya Janne Bonde med licens att smyga kan bli något. Sedan är det väl känt att Connery är böndernas bonde och filmatiseringarna har en väl avvägd stil. Brosnan var lite för kall och hans filmer alldeles för mycket Hollywood. 😘
Mmm, Sony behöver lära av Nintendo att utveckla mer spel inom så kallade "AA-segmentet", där alla spel inte behöver vara "filmiska" med mångmiljardbudget, realistisk grafik och 8+ års utvecklingstid.
Instämmer, ett mer varierat segment och spel som kommer mer regelbundet.