Snabbkollen – Vilket blir årets bästa svenska spel?
Eftersom jag nyligen lärt mig att ARC är P2W/P4A kan jag inte längre välja det spelet. Då får det nog bli Split fiction
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
Även om jag nog kommer sänka många timmar i Battlefield 6, så tar nog ändå Split Fiction priset som bästa svenska spel 2025!
Ryzen 7 5700X3D | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | ASRock B550M-ITX/ac | Noctua NH-L12S | 32GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight
För mig personligen är det Arc Raiders som står ut, vilket jävla spel dom har lyckats göra!
Split Fiction var bra. BF6 är bra.
Men Arc Raiders är satans bra!
Jump Space är och kan nog bli riktigt kul - men det är fortfarande i early access.
Jag vet inte hur svenskt Battlefield är längre. Hur som helst tror jag att det kommer att ha sina problem och förmodligen inte vara någon höjdare, såhär på förhand.
Split Fiction vet jag är riktigt bra.
Dice gör mp-delen i alla fall.
ÄR Volvo fortfarande svenskt då bilarna görs här? ..
Nej
Okej! 👌
ÄR Volvo fortfarande svenskt då bilarna görs här? ..
Nej
Vissa anser att man bara är svensk om man tillverkas här.
Jag och tjejen orkade inte ta oss igenom Split Fiction, trots att vi körde hela It Takes Two. Det var alldeles för ytlig gameplay för oss. Kanske får göra ett nytt försök senare.
Jag fastnade som fan i både Arc Raiders och BF6 betorna dock. Tror kanske BF6 är mer min grej, så min röst faller på det.
Songs of Syx om det hinner släppas i 1.0 detta år, men det lutar väl åt nästa år. Så då gissar jag på Arc Raiders, då varken Split Fiction eller (nyare) Battlefield-titlar är riktigt min grej.
Splitfiction så klart! Det fick ju även priset ”Utmärkt Svensk Form” av prins Carl Philip.
PCP kan detta.
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.
Eftersom jag nyligen lärt mig att ARC är P2W/P4A kan jag inte längre välja det spelet. Då får det nog bli Split fiction
Har de gått ut med detta eller är det ett rykte ??
Kan verkligen BF6 räknas med här?
Jag röstar split fiction men har aldrig spelat det.
Varför inte?