Robot
Battlefield 6

Vi har provskjutit delar av Battlefield 6-kampanjen. Den smakar stenhård action med ett stänk Spielberg.

#battlefield-6

Releasehästryttare

BF6 raketgevär; tar ut en hel vägg på ett hus.

Också Bf6 raketgevär när man skjuter en trupp på fötterna; absolut ingen skada alls.

Är det 2042 igen eller blir det en smärtfri start?

Releasehästryttare
Skrivet av Köttarbjörnen:

BF6 raketgevär; tar ut en hel vägg på ett hus.

Också Bf6 raketgevär när man skjuter en trupp på fötterna; absolut ingen skada alls.

Är det 2042 igen eller blir det en smärtfri start?

Skärmdumpsmästare

Alltid härligt med lite actionfilmsspel, gillar såna

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Hoppas man spelar som Pax Armata i några uppdrag, Har svårt att se Frankrike och Spanien gå till krig mot USA så skulle vara intressant att se motiveringen ifrån deras perspektiv.

Medlem

Synd. Hade gärna sett en mer tillbakadragen och avskalad arkadsimupplevelse men jag antar att dagens ADHD-kids inte skulle gilla det. CoD och dopaminöverdos är det som går hem i stugorna.

Medlem
Skrivet av Chicobello:

Synd. Hade gärna sett en mer tillbakadragen och avskalad arkadsimupplevelse men jag antar att dagens ADHD-kids inte skulle gilla det. CoD och dopaminöverdos är det som går hem i stugorna.

"avskalad arkadsimupplevelse" peka gärna på när BF någonsin under seriens historia har varit ett sådant spel lol.

Medlem

Ser kul ut. Vet nån hur lång SP kampanjen är? Jag är inte det minsta intresserad av MP

Redaktör
Skrivet av Andreas88:

Ser kul ut. Vet nån hur lång SP kampanjen är? Jag är inte det minsta intresserad av MP

Vet ej, men de tre uppdrag jag kört tog kanske 3-4 timmar. Läste någonstans att karriären har nio uppdrag (osäker om det stämmer).

signatur
Redaktör
Skrivet av DieZe:

"avskalad arkadsimupplevelse" peka gärna på när BF någonsin under seriens historia har varit ett sådant spel lol.

Saker kan ju ändras. Storydriven karriär fanns inte heller innan Bad Company-liren.

signatur
Medlem

Ser ut som CoD men det kanske är en bra grej just för SP

Din video fungerar inte.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Saker kan ju ändras. Storydriven karriär fanns inte heller innan Bad Company-liren.

Så är det ju så klart men om BF aldrig ens varit nära att vara en "arkadsim" eller vad man nu vill kalla det så känns det lite konstigt att ha det som klagomål. Sen är det ganska trötta argument som kastas att vi alla som gillar bf är kidzzzz med diverse bokstavskombinationer lol.

Medlem
Skrivet av Köttarbjörnen:

Din video fungerar inte.

Jag kunde se, så nog är det något annat fel än videon.

Medlem
Skrivet av DieZe:

Jag kan peka om du vill:
Delar av Battlefield 3 singleplayer kampanjen.
Tänker på sniper-situationen på taken. Allt är ju ett spektrum, men det kändes rätt grundat ändå.
Till och med CoD lyckades ju med detta med Clean House-uppdraget i MW2019.
Så det är väl inte helt idiotiskt att hoppas på något sånt uppdrag också tycker jag.

Skrivet av speurk:

Jag kunde se, så nog är det något annat fel än videon.

404 error. Jag överlever, gissar att det är anime stream? LOL

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Vet ej, men de tre uppdrag jag kört tog kanske 3-4 timmar. Läste någonstans att karriären har nio uppdrag (osäker om det stämmer).

Så 10+ timmar kanske. Med andra ord inte värt fullt pris för någon som jag 😄

1
Skriv svar