Need for Speed: Hot Pursuit

Robot
Need for Speed: Hot Pursuit

Need for Speed är tillbaka! Ja, gamla Need for Speed alltså, med polisjakter och lyxbilar. Som på 90-talet, fast med en del nytt. Vi har provkört.

#need-for-speed-hot-pursuit, #criterion-games, #burnout-paradise, #ridge-racer-6


Medlem
Need for Speed: Hot Pursuit

Kommer bli fedt!

Ish
Medlem

Eh... så om du ligger sist funkar nitron bättre? NFS visar vart arkadskåpet skall stå.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Inaktiv

I NFS: Hot Pursuit 3 samt NFS: Porsche så var det iaf fokus på realism och inte arkad. I dom spelen fanns det i alla fall svängar som man var tvungen att bromsa in i och inte bara trycka i bromsen för att drifta.

Medlem
Skrivet av realin:

I NFS: Hot Pursuit 3 samt NFS: Porsche så var det iaf fokus på realism och inte arkad. I dom spelen fanns det i alla fall svängar som man var tvungen att bromsa in i och inte bara trycka i bromsen för att drifta.

idd

Medlem
Skrivet av realin:

I NFS: Hot Pursuit 3 samt NFS: Porsche så var det iaf fokus på realism och inte arkad. I dom spelen fanns det i alla fall svängar som man var tvungen att bromsa in i och inte bara trycka i bromsen för att drifta.

Menar du NFS III Hot Pursuit? Må så vara att man behöver bromsa innan kurvorna, men att kalla det realism har jag svårt att svälja.

Mina intryck. Jag tycker att det låter väldigt farligt när saker som att "lägga fällor" och stuff nämns, NFS World är ju helt förstört pga power ups, jag hatar dom.


signatur

Hej! jag är ny här.

Inaktiv

"I singleplayer tycker jag mig märka tendenser till gummibandseffekt"

"Och intrycket från testkörningen är att ”fusket” är subtilt nog att inte märkas."

bestäm dig!

*edit* aha, kanske var singleplayer vs. multi.

whatever.

Medlem

senaste träilern är ju mest lol, bara massa brudar som står och skurar bilar

Medlem

Om man lägger om bokstäverna i "Need For Speed: Hot Pursuit". så får man "This is actually the new Burnout". weird.

Medlem
Skrivet av abballa:

Om man lägger om bokstäverna i "Need For Speed: Hot Pursuit". så får man "This is actually the new Burnout". weird.

Hm, ja tycker inte bokstäverna räcker till riktigt.

Medlem
Skrivet av Preath:
Skrivet av abballa:

Om man lägger om bokstäverna i "Need For Speed: Hot Pursuit". så får man "This is actually the new Burnout". weird.

Hm, ja tycker inte bokstäverna räcker till riktigt.

Behöver ju inte direkt räkna bokstäver, finns ju varken ett "B", "W" eller 2 "L" i "NFS: HP"

Medlem
Skrivet av EksDe:
Skrivet av Preath:
Skrivet av abballa:

Om man lägger om bokstäverna i "Need For Speed: Hot Pursuit". så får man "This is actually the new Burnout". weird.

Hm, ja tycker inte bokstäverna räcker till riktigt.

Behöver ju inte direkt räkna bokstäver, finns ju varken ett "B", "W" eller 2 "L" i "NFS: HP"

Nä, jag menar ju det =D

Medlem
Skrivet av Preath:
Skrivet av EksDe:
Skrivet av Preath:
Skrivet av abballa:

Om man lägger om bokstäverna i "Need For Speed: Hot Pursuit". så får man "This is actually the new Burnout". weird.

Hm, ja tycker inte bokstäverna räcker till riktigt.

Behöver ju inte direkt räkna bokstäver, finns ju varken ett "B", "W" eller 2 "L" i "NFS: HP"

Nä, jag menar ju det =D

var tvungen att testa, skrev upp

Need For Speed: Hot Pursuit

och

This is actually the new Burnout

under, som i exemplet ovan, sen tog jag bort alla bokstäver som dem båda hade, svaret blev

d Fr peed: Hot Ps

i actually th nw B

så ne, inte ens i närheten


signatur

Rwa?

Medlem

Tror nog det är ett skämt...

Medlem

Åh, intressant... jag gillade första NFS där man hade poliserna efter sig. Bra att de inte försöker göra en simulator av detta. Arkadspel kan vara väldigt roliga de också.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

gummibandsefekten har förstört ett gäng bilspel genom åren

Medlem
Skrivet av Freneticz:

gummibandsefekten har förstört ett gäng bilspel genom åren

Inte Super Mario Kart.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Nej need for speed är inte tillbaka och kommer förmodligen aldrig att komma tillbaka till dess forna glass.

Need for speed dog år 2002.

Medlem

ställer mig fast bakom min åsikt om att NFSU 2 var det sista bra NFS spelet. Sist jag testade NFS var need for speed world och innan dess Carbon, och jag kommer nog inte anstränga mig för att få testa nyare titlar om jag får säga mitt... Värt att nämna är ju att NFS nu mer är en "cashcow"... dags att begrava? Det tycker jag, med motivationen att från toppen går det bara utför!


signatur

Chooch it

Medlem

Jag satte mig och spelade lite NFS Undercover i helgen. Jag hade glömt hur dåligt det var. Och eftersom NFS World i princip är en kopia på Undercover (som var en uppdaterad Carbon) så ser det fan inte ljust ut. Tillsammans med att powerups för NFS är en av de i särklass sämsta ideerna i världshistorien så finns det inte en chans i helvete att jag kommer att fortsätta spela det.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Skall inhandlas till PC eller PS3 for shure!!!!


signatur

Meep!

1
Skriv svar