FZ High Score – gissa betygen på Gears of War och Metal Gear Solid Delta!
Sista chansen – tippa innan midnatt!
#fz-high-score, #gears-of-war-reloaded, #metal-gear-solid-delta, #snake-eater
Hoppas MGS3 Delta får bra betyg! Snälla fucka inte upp detta mästerverk konami
Det är en exakt kopia av MGS3, hur kan man klanta till det?
Lite saker har dom lagt till men annars är det samma spel.
-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-
Det är en exakt kopia av MGS3, hur kan man klanta till det?
Lite saker har dom lagt till men annars är det samma spel.
men vet aldrig med Konami. kan ju var skit dåligt optimerat eller jätte buggat
Eller så kanske man har man tagit bort något som fanns med i originalet. Kanske med svepskälet att remaken skapats för en modern publik i en modern tid och att man skäms för originalet idag.
Själv hoppas jag på att det som finns med i originalet finns med i remaken och nya påskägg också.
Eller så kanske man har man tagit bort något som fanns med i originalet. Kanske med svepskälet att remaken skapats för en modern publik i en modern tid och att man skäms för originalet idag.
Själv hoppas jag på att det som finns med i originalet finns med i remaken och nya påskägg också.
kan inte tänka vad dom skulle ta bort för att göra det för en modern publik. kanske "titta på tuttarna" knappen när man först träffar Eva. vilket alltid kändes öndigt ändå så det skulle jag inte störa mig på om dom tog bort
Fick notifiering att Digital Foundry nyss lagt upp en video för konsol-versionerna och beskrivningen var "A beautiful UE5 remake with frame-rate issues"
Nothing is Power without Control
Remasters/remakes är så svåra att gissa betyget på.
Bedöms det av folk som spelat och gillat originalet? Bedöms det som om det vore ett nytt spel av folk som aldrig spelat det förut? Bedöms det baserat på hur bra eventuella förbättringar är?
Blir betyget dåligt om en kanonbra klassikers remaster knappt har några märkbara förbättringar? Blir betyget högt för ett gammalt och inte speciellt bra spel om grafik och teknik nu är på samma nivå som ett modernt AAA-spel?
Fick notifiering att Digital Foundry nyss lagt upp en video för konsol-versionerna och beskrivningen var "A beautiful UE5 remake with frame-rate issues"
Nice!! Får hoppas PC versionen håller samma standard