Nu tar vi spelhelg!

Robot
Medlem

Klarade precis Bananza. Fantastiskt spel.

Har haft remaken av Silent Hill 2 liggandes ett tag nu så kommer spela det till PS5.

Medlem

Blir nog mer Clair Obscur: Expedition 33.
Förmodligen målar jag lite warhammer också, mina Blood Ravens ska bli fler!

Medlem

sea of stars till switchen för mig.
Helt ok spel men lite tradigt såhär ett par timmar in.

Medlem

Sitter o spelar igenom Xenogears för första gången. 25timmar in i älskar de än så länge så blir massa Xenogears i helgen

Releasehästryttare

Kf3 va ju bedrövligt så blir Grinda mer kf2

Medlem

Vansinnig speltorka för mig. Över en månad nu så i förrgår bestämde jag mig att en gång för alla klara ut gta 5, bara för att. Fjärde gången gillt under loppet av 12 år...Men nä. Två dar in, just börjat som Trevor o levererat lite med flyg och känner mig klar. Igen. Kom lite längre förra gången men jag får acceptera att det inte tilltalar helt enkelt.

Så, sjukt sugen på att lira men har ett märkligt ointresse i allt som finns där ute. Allt känns gjort liksom. 🫤 Jaja. Det vänder plötsligt. Brukar bli så så småningom. ROG Ally X känns som det skulle ge en boost faktiskt. Ny hårdvara brukar ha den effekten. Den verkar sjukt grym!

Medlem

Pipistrello and the Cursed Yoyo.
Fantastiskt spel! "Top down" äventyr med riktigt roliga pussel. Finns demo på alla (?) plattformar.
Råkade se det av en slump. Tankade demon och köpte spelet efter en kvart.

Varvar med lite (förmodligen mycket) death stranding 2 som också det är ett fantastiskt spel.

Blir det nå mer FragZone-fredag framöver?

signatur

❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!

Medlem
Skrivet av Monki Rauklund:

Blir det nå mer FragZone-fredag framöver?

Nästa vecka, enligt ”blir det FragZone Fredag” tråden

Medlem

Dune awakening har gratis helg så ska prova det lite

Denna helg blir det nog Baldur's Gate III crossplay med två vänner, Balatro som vanligt, mer Daemon X Machina på Switch, Smash med det vanliga gänget och förmodligen att spela igenom demot av Trails in the Sky 1st Chapter(den kommande remaken av det första spelet i serien) plus möjligen att göra progress i Ninja Gaiden: Ragebound eller Raidou Remastered.

Medlem

Kommer inte ha mer än max 2-3 timmar men om jag spelar kommer det nog vara antingen sudden strike 2, sudden strike 4 eller cossacks 3

Medlem
Svårt

Svårt att välja spel när man har tusentals att välja mellan, funderar på Mafia The Definitive Edition. Eller bara kötta i doom. Eller så blir det nått helt annat.. Trevlig helg på er /retrogamer89

signatur

I Regret Nothing

Medlem

I helgen blir det nog bara Borderlands 2

Medlem

Skall försöka ta mig igenom shatterhand på mitt gamla nes.

KoP
Medlem
Medlem

The Finals.
Spiderman remastered.
Fc24 med lilltjejen.

Hoppas på en riktigt regnig och kall helg.

signatur

Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.

Medlem

Startade Wasteland 3 häromdagen, så det blir nog att fortsätta med det.

Medlem

Det blir Death Stranding 2 och Football Manager 2024

Medlem

Fortsätter med Hexen, sen blir det Heretic. Har även börjat med quake live igen och reflexerna är inte vad de en gång varit

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

Medlem

Sniper Elite Resistance. 😀

Medlem

Fortsätter bygga fabrik i Satisfactory!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Klar med Tears of the Kingdom så nu spelar jag om Cyberpunk fast på switchen. Fungerar bra. Sjukt bra spel.

Medlem

Tainted Grail: The fall of avalon. Kliar den där Elder scrolls-klådan för mig, med lite old school obsidian-vibbar med humor osv. Älskar det än så länge!

Skrivet av Atilaa:

Nästa vecka, enligt ”blir det FragZone Fredag” tråden

Tack min vän! Trevligt helg 🙏

signatur

❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!

Medlem

Battlefield 2042 (Låser upp BF6 skins)

Medlem

Blev klar med Titan Quest II förra helgen så man kanske fortsätter i samma anda och tar ytterligare en runda med Grim Dawn

Eller Last Epoch, säsong 3... hmmm.

Ambassadör
Xbox

Fortsätter med Forza Horizon 2, mycket trevligt spel. Varvar bilåkandet med Battlefield 2042 där jag låser upp grejer till Battlefield 6.

signatur

Jump in.

Medlem

Jag letar och letar efter nästa spel efter Factorio, Satisfactory och Dayson sphear.... jag hittar inte 4e bästa fabriksspelet

1
Skriv svar