Rykte: Inga nutidssekvenser i remaken av Assassin’s Creed Black Flag

Robot
Rykte: Inga nutidssekvenser i remaken av Assassin’s Creed Black Flag
Medlem

Kommer det en Black Flag-remake? Det hade jag helt missat! Bästa spelet i serien by far

Medlem

Nog är man skeptisk till Ubisoft nu för tiden, men det här blir faktiskt ett dag ett köp för min del

Medlem

Det känns som det är nästan bara jag som saknar nutidssekvenserna i dom senare spelen.
Jag var väldigt investerad i Desmond och storyn. För mig känns det som att utan den nutida striden så är AC-spelen bara individa periodspel utan någon riktig koppling till varandra.

Medlem

Tråkigt. tycker nutidasekvemserna är bra för storyn

Skribent
Skrivet av Raid25:

Det känns som det är nästan bara jag som saknar nutidssekvenserna i dom senare spelen.
Jag var väldigt investerad i Desmond och storyn. För mig känns det som att utan den nutida striden så är AC-spelen bara individa periodspel utan någon riktig koppling till varandra.

Jag gillade Desmond-delarna också, men efter hans story-arc tog slut så kändes nutidssekvenserna bara påklistrade i min mening. Jag tycker dock de slarvade bort Desmond lite och att det borde varit mer passande att sluta hans saga i ett nutida AC med honom som huvudrollen och lönnmördare.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Så vadå? Ska de göra om spelet till ett modernt Ass Creed? Nej tack! I så fall.

Medlem

Trist. Tycker att nutidsdelen i black flag med att smyga omkring på abstergo och mer och mer börja nysta bakom kulisserna är en av hela serien höjdpunkt rent storymässigt.

Medlem

Bra. Gillade aldrig när man blev påtvingad de moderna segmenten man blev uttryckt ur inlevelsen. Vilket kanske var poängen..

signatur

Ducati Streetfighter 848

9800X3D/Radeon 9070

Medlem

Äntligen. Fullständigt värdelös del av serien som gjort precis varenda spel sämre.

Medlem

Välkommet. Har alltid avskytt nutids-delarna i AC. Tycker att de dödar inlevelsen totalt.

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av Raid25:

Håller med, jag ser gärna de inslagen.

Medlem

Dom borde skippa det i alla AC spel, tillför inte mycket och är den tråkigaste delen av spelen.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Raid25:

Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag gillade Desmond-delarna också, men efter hans story-arc tog slut så kändes nutidssekvenserna bara påklistrade i min mening. Jag tycker dock de slarvade bort Desmond lite och att det borde varit mer passande att sluta hans saga i ett nutida AC med honom som huvudrollen och lönnmördare.

Jag håller med, drömmen hade varit att Desmond var huvudpersonen i ett nutida "Hitman" Assassins Creed spel

Medlem

Vad är Absetrego?

1
Skriv svar