Svart 360 med HDMI och 120GB i april

Robot
Medlem
Svart 360 med HDMI och 120GB i april

Jahopp. Då kanske de bara implementerar 65nm-prollen i denna så den blev inte billigare än de andra.

Får man se vad hårddisken går på när den väl kommer sen med <200$ låter iaf bra.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Den svarta färgen passade verkligen inte.

Medlem

Släpp den i svart HÖGBLANK eller i vit högblank om något.. det är ultrafresh! Nu ser den ut som den gamla fula boxen..


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Njäe, kändes kladdigt på nåt sätt måste jag hålla med om.. Lite som att "åh nej, sony gjorde sin svart, ny utgåva nu!"
Btw, vad är det med att göra en massa olika versioner av konsoler nuförtiden? Är det något typ av ramaskri för att eventuellt locka större publik eller vadå.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Har hört att den skall ersätta dagens Premium paket. Dagens premium skall ersätt Core paketet, som skall försvinna.

Den här bilden är ganska intressant oxå.

Den här oxå.

Medlem

5000kr och ingen hd-dvd spelare? Det var ju ... billigt


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Är sugen på att köpa en sådan, om dom kommer det vill säga. Men om det ändå inte är någon HD-DVD spelare så kan dom glömma det.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

haha 5k för en svart 360 med hdmi och 120gb? köper då fan hellre en ps3...


signatur

/_\_/_\
/_\

Inaktiv

Tror det snarare blir 4000-4500kr, blir ~4250 med pålägg för moms och då forex kurs.

Sen får man ju meeeed HDMI kabel oxå hahaha

Medlem

Nu vill jag höra lika mycket skit och skrik från folk som klagade på SONYS prissättning!....*come on, flame!*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Givet köp för mig som inte har någon 360 idagsläget.

Medlem

Det som är viktigt är ju om den LÅTER eller inte då nuvarande 360 är ej j*vla dammsugare i dB-nivå..

Skrivet av redmac:

Nu vill jag höra lika mycket skit och skrik från folk som klagade på SONYS prissättning!....*come on, flame!*

Vadå, gör nyheten PS3 billigare eller?

Inaktiv

dyrt som sagt

Medlem
KoP
Medlem

Aaah.. blir nog uppgradering då.. och hd-dvd spelaren har man redan.

Inaktiv

Haha, jag håller mig till ps3an..dom lär inte släppa en slimmad verra på flera år + att man byter hd:n själv i den om man känner för det. omg lol va onödigt Ps3 ftw.

Snart släpper dom den i pianolack och säger att det var dom som var först med det med då eller

på tal om ingenting

http://www.youtube.com/watch?v=gkCbWDeapAo en dam som spelar Resistance

Inaktiv
Skrivet av Perre80:

Snart släpper dom den i pianolack och säger att det var dom som var först med det med då eller

Du blandar ihop MS med Apple.

Medlem

Detta bevisar hur billig PS3 egentligen är. 360n är inte värd 5000kr, inte utan HD-DVDn. Och är det bara jag som tycker att en svart 360 är jävligt ful? Aja, de är iaf bra att en större hårddisk på väg

Medlem

Kan det vara som så att Microsoft börjar känna Sony nafsa i hälarna ??..

Blueray (eller HD-DVD) skulle ju komma separat, vad krävs mer för HD jo HDMI

Fan vad skönt det är att äga en Wii och slippa bry sig i giganternas tjejslagsmål


signatur
Inaktiv
Skrivet av Lith:

Fan vad skönt det är att äga en Wii och slippa bry sig i giganternas tjejslagsmål

mm eftersom Wii inte ens är med i matchen Oo

Medlem

Tror ni priset sjunker nämnvärt på den äldre Premium-versionen vid denna release?


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv
Skrivet av cribba:

Tror ni priset sjunker nämnvärt på den äldre Premium-versionen vid denna release?

Bra fråga. Kanske någon enstaka hundring? Går redan att få premium för ett ganska hyfsat pris så man ska nog inte förvänta sig att de sänker det allt för mycket.

Jag tycket priset låter väldigt högt med tanke på att PS3 i USA inte är så mycket dyrare. Tror det är $499 för 20GB och $100 extra för 60GB versionen? Utan HD-DVD så låter det ju som ett rent skämt eller som en "special edition" för fans.

Inaktiv
Skrivet av Lith:

Kan det vara som så att Microsoft börjar känna Sony nafsa i hälarna ??..

Blueray (eller HD-DVD) skulle ju komma separat, vad krävs mer för HD jo HDMI

Fan vad skönt det är att äga en Wii och slippa bry sig i giganternas tjejslagsmål

Fan va skönt att du slipper spela alla de stora titlarna 07, utan får hålla dig till partyspel och tusen mario kopior =D

Medlem
Skrivet av cribba:

Tror ni priset sjunker nämnvärt på den äldre Premium-versionen vid denna release?

Får man inte en premium versionen med ett spel för typ 3600kr i visa affärer nu? Tycker det är ganska billigt för en next gen konsoll.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Detta bevisar hur billig PS3 egentligen är. 360n är inte värd 5000kr, inte utan HD-DVDn. Och är det bara jag som tycker att en svart 360 är jävligt ful? Aja, de är iaf bra att en större hårddisk på väg

ps3an är inte värd 6500kr i mina ögon, So what's your point? Bluray gör inte ps3an värd ett piss ur spelsynpunkt när de inte finnas några vettiga spel till den. Nu när många titlar verkar bli multiplat, vilket konsoll tror du casuals väljer? Den som kostar 3500 kr eller den som kostar 6500 kr?

Gamla premium kommer ju finnas kvar, ingen tvingar en att köpa den versionen med extra funktioner, som en viss annan konsoll host host

Medlem

Kommer man att kunna köpa en 120 GB hårddisk separat till sin nuvarande 360?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Kommer man att kunna köpa en 120 GB hårddisk separat till sin nuvarande 360?

Kan man ju hoppas iaf!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

april, april?

12
Skriv svar