Förhandstitt – The Settlers

Robot
Förhandstitt – The Settlers

Den tyska strategiserien gör överraskande och übercharmig comeback.

#blue-byte, #gamescom, #gamescom-2018, #the-settlers, #ubisoft


Gnällkuk

Ser ju kanon ut! Ett år är ju JÄTTELÅNGT bort :<


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent

Jag är lite taggad ändå.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

"Producenten Corinna Beckmann lyfter fram att precis alla jobb i samma utsträckning kan utföras av både män och kvinnor. "

Uh oh, here come the GamerGaters. Kvinnor som hugger ved!? Orimligt! Historiskt inkorrekt! Otänkbart! /s

Medlem

Och ett nytt AoE är ju på väg också. Mysiga spel framöver.

Medlem

Missade detta helt...såg bara nyheten om re-releasen av de gamla spelen.
Najs!

Medlem

Det enda jag har att invända är att jag hade velat ha mer av den "tecknade" kännslan med lite rundare gubbar än ett med lite verkligare grafik.
När jag spelade gamla spelen (1-4) så for alltid tankarna till Asterix böckerna.
det vill jag ha mer av.

Medlem

@Phyrino:

Yep detta triggar inte mycket nostalgi för mig. Inte så som Settlers II 10th anniversary edition gjorde för mig.

Medlem

Mycket tveksam, jag vet precis hur dessa spel blir nuförtiden. Inte bra. Men vi får väl se.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Bara så folk vet, Ubisoft är utgivaren och de har pratat en hel del om framtiden för deras spel, den är GAAS så bli inte förvånade om "nya" Settlers inte är som äldre. Är själv ett stort fan av gamla Settlers men jag har inte stort förtroende för Ubisoft efter att jag har sett hur de agerat den senaste tiden.

Medlem

The settelers! Det är minnen det. Blir garanterat ett köp.

Medlem

Man blir ju bara så lycklig att det kommer en liten tår på kinden.

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Och ett nytt AoE är ju på väg också. Mysiga spel framöver.

Say what ?

Medlem
Skrivet av Rackaren:

Say what ?

https://www.polygon.com/2017/8/21/16180714/age-of-empires-4-p...


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Såg mysigt ut, återstår att se om det också är roligt.

1
Skriv svar