Dying Light: The Beast
Bortom de brutala varulskrafterna är Dying Light: The Beast likadant – och lika bra.
Du missade lite måltavlan på minuspunkter att inte skriva typ ” Kulvapnen är fortfarande inte kul”
OnT: Synd att de inte tog chansen att förnya mer men samtidigt kul med mer av det goda. Lär spela detta också då jag kört allt Dying Light hittills i coop och haft trevligt.
❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!
Jag är ändå förvånad över att spelet är så otroligt omtyckt och får bra betyg på många håll. Dying Light är roligt, men inte ett superbra spel enligt mig. Det lever mest på co-op med polare.
Tvåan var inte lika omtyckt och kändes väldigt överambitiöst. Det här nya spelet går tillbaka lite mer åt samma håll som första spelet och skulle därmed kunna vara bättre än båda? Kanske, eller så är folk bara glada att de får något liknande Dying Light och höjer det till skyarna efter frustrationen med ettan.
Twitch
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.
Du missade lite måltavlan på minuspunkter att inte skriva typ ” Kulvapnen är fortfarande inte kul”
OnT: Synd att de inte tog chansen att förnya mer men samtidigt kul med mer av det goda. Lär spela detta också då jag kört allt Dying Light hittills i coop och haft trevligt.
Ja det känns som skrivet väldigt mycket som en expansion så förhoppningsvis får vi kanske mer nyheter i en "riktig" trea.
"Writer and Fighter"
Jag är ändå förvånad över att spelet är så otroligt omtyckt och får bra betyg på många håll. Dying Light är roligt, men inte ett superbra spel enligt mig. Det lever mest på co-op med polare.
Tvåan var inte lika omtyckt och kändes väldigt överambitiöst. Det här nya spelet går tillbaka lite mer åt samma håll som första spelet och skulle därmed kunna vara bättre än båda? Kanske, eller så är folk bara glada att de får något liknande Dying Light och höjer det till skyarna efter frustrationen med ettan.
Spelet känns mer fokuserat än båda de tidigare spelen och jag kan väl tycka det är positivt. Samtidigt så kanske det är open world-delen som folk gillar och då känna detta ganska begränsat.
För mig har Dying Light känts lite som en b-film. Jättekul underhållning men det är ju ingen Terminator 2 direkt.
"Writer and Fighter"