FZ High Score – Säsong 4
Cronos: The New Dawn och Frostpunk 2 hade varit kul att tippa också! 2-3 till hade knappast gjort det sämre, och så mycket mer arbete kan det väl inte vara?
Vet inte om jag missförstår nu, men Cronos är ju med den här säsongen?
Vet inte om jag missförstår nu, men Cronos är ju med den här säsongen?
Så rätt så. Fick 12 på den t om. Mina punkter kvarstår dock Såvida det inte är mycket administrativt som tar tid hade det varit kul med fler spel när de ändå släpps ett gäng nu alla möjliga olika genres i September.
Twitch
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.
Var är poängen för Borderlands 4? Spelet har varit ute i snart två veckor
Efter 20 recensioner eller max sju dagar bör poängen spikas. Börjar tappa intresset.
Satt precis och funderade på samma sak...
Submission is for the weak
Efter 20 recensioner eller max sju dagar bör poängen spikas. Börjar tappa intresset.
Håller med! Man vill ju känna att High score flyter på, inte att alla spel kommer i en klump i slutet av säsongen.
Förslag att när vissa grundkriterier uppfyllts kan ju en countdown/tid sättas där ''deadline passerat'' står till när poängen låses. (typ räkna ner från 72h, eller 12:00 det datumet)
SÅ vet alla när det sker
Men ja, borderlands kan vi vara rätt trygga med nu?
🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX
Satt precis och funderade på samma sak...
Håller med! Man vill ju känna att High score flyter på, inte att alla spel kommer i en klump i slutet av säsongen.
Håller med om att det är dags att låsa Borderlands. Har känts ganska dött ett tag nu
Edit: Och där gick spelet ner till 82.
Borderlands 4 har legat stabilt på 83 ganska länge, men hoppade faktiskt ner till 82 senaste dygnet så nu är nog en låsning på G (min gissning 83).
Skämt åsido, jag tycker verkligen att framtida säsonger borde börja nyttja Opencritics API så vi har en "levande" high score-lista hela vägen till säsongens slutdatum. Det skulle verkligen göra skillnad, och dessutom hålla intresset uppe längs vägen. Man vet aldrig när en bitter italienare slänger upp en recension som vänder upp och ner på ett tidigare till synes stabilt värde!
Cptn BaseballBatBoy!
Antingen klagas det på att betygen låses för snabbt och att poängen fortfarande kan ändras eller så klagas de på att de låses för långsamt. Hehe, svårt att göra rätt enligt alla!
Jag själv har inte haft några problem med tempot innan och tycker inte att det gör något om poängen låses innan snittet är helt spikat (så exakt är inte betygsskalan ändå). Det kan alltid komma en ny recension som förändrar betyget.
Tror inte heller riktigt på att låta betyget leva enligt deras API, det är mer spännande att få olika etapper med låsta betyg och prestationer att diskutera kring. Men som sagt, svårt att göra alla nöjda!
Ser just nu ut som att jag varit lite för snål med betygen den här säsongen också...
Huuh, är jag blind, är det nå fel på cachen. Jag ser varken lerb eller bloodfarmer top 4?
Själv missade jag med 2 poäng men håller mig kvar på top 100 iaf
🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX
Tack vare att det drog ut på tiden så verkar betyget ha gått ner från 83 till 82 vilket gjorde att jag spikade den!
(Delad) 10:e plats är helt sjukt, med tanke på att de föregående säsongerna har jag legat på 2-300:e plats...
[/quote]
Vi tänkte låsa i går eller i måndags, men vi väntade för att det fortsatte ramla in recensioner och betyget ändrades. Hade vi låst på 83 i går skulle jag fått en 12:a... Men plats 69 i alla fall, efter tre 10:or och en 0:a (jävla NHL!).
Ut från topp 100. 116 nu. Vill in i värmen igen...
Du kommer snart tillbaka in, jag tog mig in på 97e plats. Men har en känsla att jag snart ryker när betygen för Silent Hill och Dying light betygen kommer.
Men det är väl då själva fan! Kunde ni inte låst det igår. Då hade jag haft full pott! Jag anar en komplott. 😅
Japp, jag övertalade dem att vänta ett dygn till så att det ramlade ner till 82, så att jag fick fullpoängaren istället
Jag hade önskat att placeringarna visades på ett annat sätt; ex om tre personer är på delad första plats blir de tre som ligger på delad andra plats just på delad andra plats. Idag kommer de istället på delad fjärde plats oavsett om de tre innan är på delad plats eller inte.
De på delad fjärde plats har tre över sig, därav är de på fjärde plats, inte andra.
Delas det ut två guld i ett OS, delas det inte ut något silver, delas det ut tre guld, delas det inte heller ut något brons. Delas det ut två brons kommer det inte någon på en fjärde plats.
Det är korrekt som det är.
De på delad fjärde plats har tre över sig, därav är de på fjärde plats, inte andra.
Delas det ut två guld i ett OS, delas det inte ut något silver, delas det ut tre guld, delas det inte heller ut något brons. Delas det ut två brons kommer det inte någon på en fjärde plats.
Det är korrekt som det är.
Vad som är korrekt och vad som blir roligare i det här sammanhanget kan vara två olika saker i min mening
Tack vare att det drog ut på tiden så verkar betyget ha gått ner från 83 till 82 vilket gjorde att jag spikade den!
(Delad) 10:e plats är helt sjukt, med tanke på att de föregående säsongerna har jag legat på 2-300:e plats...
[/quote]
Vi tänkte låsa i går eller i måndags, men vi väntade för att det fortsatte ramla in recensioner och betyget ändrades. Hade vi låst på 83 i går skulle jag fått en 12:a... Men plats 69 i alla fall, efter tre 10:or och en 0:a (jävla NHL!).
Tack vare…?!?! Du drog säkert ut på väntan bara för att jag skulle få mindre poäng så den sjönk ett steg, elakt!
Får lite småpoäng här och var så ligger precis över topp 100!
En glad kalmarit boende på Gotland!
Jag tror att Ghost of Yūtei får lite minus för att dom använder sig av återkommande moment från ettan. Men i övrigt så borde dom få rätt högt. Och jag förväntar mig att den säljer lite sämre än ettan(bryr mig inte personligen men andra spelet i serier brukar sälja sämre). Jag vet att jag personligen inte kommer att bli missnöjd vad spelet än får i betyg. Och jag väntar redan på att få spela gratis multiplayer delen nästa år med mina söner.
Vansinnigt höga betyg denna säsongen. Har hängt med bra än så länge, men kommer tappa för varje släpp nu med Silent Hill f som just nu ligger på sjuka 87, Dying Light på 82 och FC 26 på 83(!).
Nästan så man undrar om mellanskiktet av betygskalorna fallit bort helt från recensenternas arbetsbord. Om betygen hamnar där de ligger just nu har vi ett snitt på över 83 inför Ghost of Yōtei (som knappast lär dra ner det).