#Criterion må samarbeta med #DICE, eller tvärtom rättare sagt, med miljöerna i #Need for Speed: Hot Pursuit och måhända ligger det lite svensk talang bakom utformandet av det du kan spana in i vår färska rulle på titeln. Det är snabba bilar som kör mot tiden, och varandra, för att komma i mål snabbast. Hastighet är allt när det kommer till motorer, typ.

Verkar bara vara en dålig remake. #5 jag tror också att det är Dillon som snackar 09/09 Bokat och klart. Har älskat alla Burnout spel så jag ser inget negativt i att dom slänger in en dos Burnout i NFS. Criterion vet nog vad dom gör, hoppas jag. :up: 06/09 Precis vad jag förväntade mig, ser skoj ut, härliga miljöer, kommer nog att testas. Får hoppas det har decent force feedback dock annars så lär det inte bli långlivat hos mig. Spel som NFS:Shift och BurnOut Paradise har helt värdelös force feedback, så... 06/09 Ehh... Detta framstår ju som Burnout-konceptet taget rakt av!? Jag som tyckte det verkade positivt att Criterion fått chansen med detta, men då förutsatte jag ju att de skulle göra något nytt när det var ett NFS-spel (och då menar jag inte att Burnout... 06/09 Jag ser att många sågar, men själv ska jag hylla: Vill man ha ett bra spel ska man gå tillbaka till rötterna. NSF III definerade bilspel enligt mig. När de tog bort att man kunde köra som polis tog de bort glädjen (NSF V borträknat). 06/09 förlåt om jag är lite efter, men detta är ju NFS: HP men många skriver ngt om NFS: HP2, alltså kom 2:an ut innana 1:an? låtteru skit dumt 05/09 tycker det ser ut som en bra remake av HP, men det är ju jag... ska bli spännane och se om det floppar.... 05/09 En typisk budgetfördelning när EA gör spel: Reklam, hype-ning (?), flashiga filmer: 15% Grafikprogramering: 80% Story, manus och gränssnitt: 5% Realism och spelkänsla: vaktmästaren fixar kodningen gratis på en kafferast. Edit: Eller varför skulle detta... 05/09 Såg bra ut. Synd bara att musiken var värdelös. 05/09 RIP Need For Speed, detta var spiken i kistan... Håller med 05/09
Skicka en rättelse