Nyckelord: Ai
45 artiklar i arkivet.
45 artiklar i arkivet.
Eftersom AI-verktygen är vad alla kommer att ha tillgång till.
Sweclockers André Stray ser en framtid med fejkade – och skitsnygga! – bildrutor.
För att få tips, coachning och hjälp medan man lirar.
Så att man kan filtrera bort spel som AI bidragit till.
Bättre än att ertappas med sex fingrar i syltburken.
Eftersom många äldre spel inte är kompatibla med ny hårdvara.
Och tror på efterfrågan på både innovativa AI-titlar och handgjorda upplevelser.
Och beklagar att många spelstudior ägs av stora företag.
Ger chefsförhandlaren mandat att utlösa den när som helst.
"Ett människocentrerat tillvägagångssätt för att nyttja AI:ns potential."
Sweclockers-Calle funderar kring artificiella spelkaraktärer, genererade spelvärldar och konflikten mellan vinstdrivande intressen och konst.
Andrew Wilson menar även att utvecklarna törstar efter tekniken.
Till allt från konceptkonst till animationer.
Och nu är ramen-kocken Jim medveten om sin omgivning.
Men flera framstående röstskådisar menar att de inte godkänt tilltaget.
Och även i sin marknadsföring.
Embark Studios själva menar att spelutveckling utan skådespelare inte är slutmålet.
Familjen involverade i beslutet.
Förhoppningar och fruktan – berätta vad du tror!
Bandesigners blir överflödiga, 40 procent av personalen får gå.