Rensa byggnader på motspelare med en smäll.

#Bohemia Interactive fortsätter att uppdatera jättesuccén, som planeras att nå beta i slutet av året. I den senaste patchen ser vi bland annat två nya möjligheter att rensa byggnader - spräng- och chockhandgranater.

Två nya städer finns också att utforska (och testa granaterna i?). Dels Karmanovka som varit avstängd och dels nya Novodmitrovsk som omgärdas av ett industriområde.

Klicka för mer information

CHANGELOG: Stable - 0.46.124490

Known Issues:

  • Crash caused by Fireplace kit in players Inventory

  • Character cloning

  • Player can look through walls

  • Zombies are spawning on spot of their death

  • Player is stuck in building after reconnect

  • Player cannot respawn properly when he has drowned

  • Shadow related client FPS drops

  • When restrained in unconscious player stays in restrained state till he reconnects

New:

  • Actions: You can sort out good ammunition from a ruined stack

  • Animations: New reload animations for Longhorn and a second reload for the Crossbow.

  • Animations: New reload for B95 double rifle.

  • Animations: MP5K reload Animations

  • Animations: Added aimed pose for sitting with rifle.

  • Animations: Drinking from pond and well.

  • Loot: Added MP5 with magazines

  • Loot: Added military Pilotka side cap

  • Map: Karmanovka has returned

  • Map: Novodmitrovsk has been added

  • Map: Industrial area of Novodmitrovsk has been added.

  • Map: Tenement area near Novodmitrovsk has been added.

  • Map: Dobroe village is added.

  • Map: New administrative buildings has been added in Novo.

  • Item: Flashbang grenade

  • Item: Hand grenade

  • Item: Added green and black color variants of the ZSh3 helmet. Can be crafted.

  • Sound: Play sound when using the bow.

  • Server: Security Improvement Hotfix

Fixed:

  • Actions: Painting 75 akm drum magazine

  • Actions: Crafting fur backpack

  • Actions: AKM buttstock painting

  • Actions: Breaking apart backpacks, down into parts

  • Actions: Leather backpack crafting

  • Actions: Raised chance to ignite fire in wind

  • Actions: Fixed crash with meat duplication in fireplace/inventory

  • Actions: Can't eat meat directly from the fireplace

  • Animations: Fixed hand movement at the end of SKS reloading.

  • Animations: Hand clipping in unarmed run.

  • Animations: Crouch walks and runs replaced with new animations.

  • Animations: Crouch idle pose adjusted to better show items in player's hand.

  • Animations: Sprint with gun replaced with new animation.

  • Animations: Jump and vualt animations updated

  • Animations: Hand poses added for granades, pelts, alcohol tincture, fishing rod, magazines, woods.

  • Animations: Zombie attack animations polished.

  • Animations: Gestures poses fixed.

  • Animations: Two handed arming animations fixed.

  • Animations: Fixed an issue where surrender kept getting cancelled when used with one handed melee weapons

  • Animations: Fixed an issue where vomiting was not working properly with 2 handed melee weapons

  • Animations: Fixed an issue where drinking animation was not playing when the player was in prone

  • Animations: Throwing items reconfigured, staying wound up should not prevent the player from getting knocked down or cuffed

  • Animations: Leaning tweaked in transitional states, should now allow for smoother transitions while leaning

  • Animations: Fixed an issue where the character would not roll left/right with binocs in raised prone state

  • Gear: Alpha sorting in alcohol tincture model

[ul]
[li]Item: Hacksaw hand placement[/li]

[li]Sound: Arrow loading[/li]

[li]Sound: Arrow ejecting[/li]

[li]Sound: Fishing bait check

[/li]
[/ul]

Sedan en tid tillbaka är det också möjligt att jaga i spelet och vill du bli en mästarjägare kan vi rekommendera videon nedan.

Jag säger att DayZ inte alls skrevs från scratch, det mesta fanns redan färdigt från Arma II och modden när projektet påbörjades. De använder sin egenhändigt utvecklade motor och har all expertis in-house. Även om det är ett litet team som jobbar på Day... 04/07 "Independent video games (commonly referred to as indie games) are video games created by individuals or small teams generally without video game publisher financial support. Indie games often focus on innovation and rely on digital distribution. Indie... 04/07 missförstår jag dig eller säger du inget spel har mer kodning? rust har fått börja om hela sin kodning i rust för att kunna fortsätta för att göra det spel folket ville ha och i snabb hastighet. dom har gjort allt detta och är vid samma punkt som dom... 04/07 Jag är närmast övertygad om att spelet kommer bli "Abandonware". Dom kommer släppa det i ett stadie som är sämre än moden och H1Z1 och gå vidare. Som dom håller på nu kommer det ta minst 2-3 år innan det ens är spelbart. Är ju nog med spelare nu med tan... 04/07 När DayZ väl är spelbart lär jag älska det men tills dess kommer jag nog kunna tillfredsställa överlevnadssuget i andra liknande spel. :) 04/07 Jag gillar DayZ men tycker att det är klart motiverat att klaga på utvecklingstiden av spelet med tanke på vad Rocket utlovade i början av utvecklingen. Det finns inget alternativ till DayZ som har något att komma med i jämförelse men Rocket/Bohemia för... 04/07 alltså detta spelet har inget att komma med igentligen längre. tagit alldeles för lång tid indie studios utvecklar snabbare på 3 man. 03/07 Modden breaking point till Arma 3 känns så mycket bättre än vad dayz gör just nu. Hade nog varit ett klokare val av dem att vänta in Arma 3 och släppa det som en expansion eller liknande. Så mycket mer tidskrävande att bygga det från grunden och det kän... 03/07 Vad jag har förstått så är det vanligt att man under en alfa lägger till så mycket saker som möjligt. För att sedan under beta-fasen plocka ur saker en efter en och åtgärda problem. Man kan väl ana att utvecklarna i och för sig lägger en del energi på... 03/07 Mycket bra sagt! Precis så jag menar :) 03/07
Skicka en rättelse