Det är just realismen som många har fruktat att #Operation Flashpoint: Dragon Rising ska sakna då det även släpps till konsoler. Jag hävdade motsatsen i min förhandstitt och #Codemasters verkar ha lagt ner en hel del arbete för att få rätt känsla i vapen och fordon, i alla fall om vi ska tro den senaste trailern.

[video=3841]

Vem fan har bärhandtaget på där fram vid det främre järnsiktet? och vad är det för kass softairgun pistol han drar ut ur byxorna... 06/10 Fattar inte hur alla orkar jämföra COD med det här.. Cod = rälspangare där fi respawnar tills du tar dig förbi en viss punkt. Sen dom som tycker AI:n ser crappy ut så är det för att dom kör med odödlighet på, skulle nog vara lite halvjobbigt att visa... 06/10 Recension i PCZONE där spelet får 9/10: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=224624 06/10 Playstation Official Magazine UK 11/01/09 Review 7 out of 10 Hmm kan bli en flopp? 06/10 När släpps det till ps3 i sverige då? 06/10 Intressant bara att med all ambition att få animationer för vapenhanteringen att se realistisk ut, så håller de fortfarande på och använder treskottssalvor och automateld med sina gevär på avstånd bortom rensning av ett hus. Selektiv realism :P 06/10 Till skillnad från Bohemia så har Codemasters faktiskt ett stort gäng utvecklare som har gått en IT-utbildning vilket gör att de kan koda ett spel. Så nej, det lär inte lagga. 06/10 Jag har ett liknande system och min dator höll på att packa ihop på lägsta inställningarna på ARMA II så jag skulle inte hoppas på för mycket 06/10 Denna titel blir mer och mer intressant, måste jag säga. 05/10 Jag har: AMD Athlon X2 64 3000+ (3ghz) Asus Geforce 8800GT 512 mb Corsair 2GB Ram Nätagg 500Watt Windows XP Professional (SP 3) Och jag är helt säker på att det kommer flyta på som en frigalit bit på ett lugnt och stilla hav! 05/10
Skicka en rättelse