Blod och vapen är viktiga komponenter när #Tripwire Interactive bygger shootern #Killing Floor. Just vapenarsenalen och dess hantering är de särskilt stolta över, då den ska balansera mellan traditionell #Killing Floor-action och det mer realistiska upplägget från #Red Orchestra-spelen. Resultatet är enligt utvecklarna själva "de bästa vapnen vi någonsin skapat".

Vapenanimationer i bilduppdateringen 200 fps ska ta hela upplevelsen till nya, detaljrika nivåer. De har även tagit hjälp av vapenexperter för att få till så autentiska animationer som möjligt. Lär dig mer om det här och lite till i klippet nedan.

haha märks att du inte spelat Ro2 då på de senaste 2 åren 18/03 "lite buggar", det var näst intill ospelbart. Dessutom vill fansen ha ett spel som spelades som ettan. Istället så blev det trånga cod liknande banor. Utan friheten man hade i föregående titeln så blev det mycket tråkigt 17/03 Ro2 floppa??? Ja de va lite buggar i början men va definitivt ingen flopp 16/03 RO2 floppade ju totalt... detta ser dock riktigt grymt ut 16/03 Det var det enda jag gillade med DoW, att alla kroppar låg kvar efter slagen så man kunde se på kartan var det hade gått vilt till. DoW2 älskar jag däremot. För att vara rättvis ska det nämnas att jag började med DoW2 och plockade upp DoW långt efter... 16/03 Fear var verkligen unikt och revolutionerande för sin tid! Absolut filmisk känsla. Hylsorna låg var. Magasinen också. Fienden var riktigt smart. Tog skydd. Avancerade. Kasta granater. Man kunde förstöra en del av miljön. liken låg kvar. Helt fantastiskt... 16/03 Jag håller med! Tror dock du glömde ett 'inte' i ditt första inlägg? Därför jag blev skeptisk. :D Vet inte så mycket om förstörelsen, jag tror inte det är på en enormt stor nivå men jag vill minnas att jag såg att man kunde försöka förstöra pelare och... 16/03 200fps Där har vi ett ord konsoll spelare inte förstår. Muhaha ;) Nä men detta ser ju ballt ut! 16/03 Förstörelse? Är det som Battlefield, förstöra väggar, pelare och så? Att liken ligger kvar är skit bra. Så som det skall vara i ett tokröjar spel med mass slakt. Doom gjorde det bra, alla liken kvar. Duke Nukem också. Jag förstår dock att det är betydli... 16/03 De har redan sagt i en tidigare video att blod och förstörelse är permanent för kartan du befinner dig på. (Menade du att skriva att du hoppades på att det återställdes, eller var det ett skrivfel?) 16/03
Skicka en rättelse